Jeg satte meg bare ned, og borte var jeg

I dag hadde jeg tenkt at jeg skulle vie meg fult og helt til bloggen etter at jeg hadde spist middag, men jeg var så trøtt og daff i kroppen at det var nesten plagsomt. Ettersom jeg var så frossen hadde jeg satt på varmen før middagen, og da ble jeg enda litt mer døsen. 

Jeg satte meg ned i godstolen, og før jeg viste ordet av det var jeg langt borte i drømmeland. Da jeg våknet noen timer etterpå, lå Vinja sammenkrøllet i fanget mitt å sov hun også. Hun var ikke spesielt fornøyd da jeg bestemte meg for å reise meg opp…, og protesterte høyt da hun ble tvunget til å hoppe ned på gulvet!

Hadde jeg vært smart så hadde jeg gått rett i senga og lagt meg, for i morgen er jeg tilbake igjen i 100% stilling igjen etter å ha gått 50% sykemeldt i nesten et år. Jeg burde ha startet med 7 timers søvn, men det har allerede gått i vasken. Så denne damen kommer garantert til å være trøtt når alarmen uuuuuuler om noen timer.

Det blir interessant å se hvordan kroppen, vel nakken og armene  mine, kommer til å fungere med å jobbe 5 dager i uken. Ikke bare det, men også hele dager… Jeg håper at det kommer til å fungere, for det er et stort skritt å gå fra å jobbe 3 korte dager til full pakke….!!

😴 God Natt 😴

#trøtt #sliten #sove #arbeid #sykemelding #100% #blogg

10 kommentarer
    1. Det er slikt med oss alle. Innimellom sovner jeg helt uventa men heldigvis lengere og lengere mellom hver gang. Håper det går bra på jobben for deg i dag. Ha en fin dag.

    2. fruensvilje: Tusen takk :o)) Det ble dessverre lite søvn på meg i natt, så akkurat nå føler jeg meg nesten som dagen der på, jesp. Det skal nok gå greit allikevel skal du se :o))

    3. Helge: Det ble veldig lite søvn på meg i natt, og jeg var ganske trang i øynene da alarmen gikk av. Jeg kom meg greit opp og i gang, og jeg tenker at det skal gå greit i dag jeg. Ha en fin dag du også :o))

    4. Høres ut som litt vel stor overgang..så, du får prøve å ta det med ro…og du må ha lykke til! krysser fingre for at alt går bra…ha en god ny dag!

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Det kan godt hende at det ikke er noen god idet å begynne for fult sånn, men jeg føler at jeg må prøve det. Jeg skal definitivt ta det med ro å ikke stresse, det er helt sikkert :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg