Freddan’ er her ;-)

Denne dagen startet med rykk, og med det mener jeg at jeg klarte å sovne igjen etter at jeg hadde slått av alarmen. Det skjedde så fort at jeg ikke merket at Jon Blund kom å strødde søvnpulver i øynene mine. Jeg våknet av at min firbente vekkeklokke Vinja, kom å hoppet rett opp på magen min. Sånt våkner man i alle fall av, og da fikk jeg også fart på meg…

Autumn wood
Licensed from: Lazarenko / yayimages.com

Ute var det enda ganske mørkt, men heldigvis oppholdsvær… Det var litt annerledes i går morges, for da styrtregnet det når jeg sto opp å alt var egentlig ikke noe særlig innbydende. Etter hvert som det lysnet i dag kom sola også fram, men det var frisk ute med knakke + 4C så jeg dro glidelåsen på boblejakka langt opp da jeg kom ut.

Fredag er jo helt klart den beste dagen i uken, for da vet man at etter endt arbeidsdag har man to dager helt til eget bruk. Hvor man kan sove lenge hvis man ønsker det, eller stå opp tidlig å sitte med kaffe- eller tekopp å se dagen våkne til liv ;o))

I går sendte jeg med beste vennen Terje en pose med boller til min kjære bloggvenninne Tone i Haugesund, som har bloggen fruvinningland.blogg.no. I dag har hun kost seg med bollene, og skrevet et utrolig flott og rørende innlegg på bloggen sin, og det kan du lese om HER.

Håper alle får en strålende fredag ;o))

#sove #bråvåkne #katter #vinjathecat #findag #sol #boller #www.fruvinningland.blogg.no #haugsund #vennskap #blogg

16 kommentarer
    1. Endelig fredag men helgen blir rolig. Skal i morgen til et party hos ei tante hos meg, vi blir 9 stykker tror jeg. Blir der en 3-4 timer med spising, spilling og mye moro. Tante bor alene i eget hus men det blir fort trangt i gården der så jeg sitter på med søster. Det blir fort 5-6 biler så det er greit at man kan få skyss. Tante ble enke for 3 år siden men hun klarer seg bra med et godt nettverk.

    2. Åh, så koselig gjort av deg! <3 Jeg var inne på bloggen hennes og leste innlegget, - trivelig med sånne bloggvenninner! <3 Nå regner det endel her etter å ha vært oppholdsvær idag, men imorgen blir det visst sol. Ha en koselig fredagskveld! :o)

    3. Sover ekstra godt nÃ¥r man sovner igjen pÃ¥ morran..hehe.. :)) Fredager er fine og nÃ¥ ser vi pÃ¥ Voice… SÃ¥ koselig Ã¥ gi bort boller da… <3<3

    4. Ish..ingen god start pÃ¥ dagen det nei..hÃ¥per dagen ble bedre! og hørte at Tone hadde fÃ¥tt “flyvende” boller! herlig..og snill er du… ha en god helg!

    5. Hanne Beate: Jeg syntes det var på tide at jeg ga noe tilbake, etter at jeg fikk så fine gaver av Tone tidligere i høst ;o)) Jeg setter stor pris på mine bloggvenner, også de bloggløse ;o)) For et øsregn det var i går ettermiddag og kveld, men nå i dag har vi endelig fått sola tilbake. Ha en fin lørdag.

    6. frodith: Jeg kjørte faktisk bil til jobb på fredagen, da jeg måtte komme meg fort ut av byen etter jobb. Jeg er jo glad i å bake, og deler gjerne med meg.. Denne gangen passet det jo så fint med at Terje skulle nedover til Haugesund, så han kunne levere dem ;o))

    7. annebe: Ja tiden man klarer å sovne igjen etter at alarmen har gått, til man våkner igjen er en veldig god søvn, hihi!! Jeg elsker fredager, har alltid vært den beste dagen i uken for meg ;o)) Lørdagen er jo ikke så ille heller.

      Jeg syntes det var hyggelig å kunne gi noe tilbake til Tone, etter at jeg fikk så fine gaver av henne ;o))

    8. dvergpinschere i mitt hjerte: Nei, det er ikke kjekt å forsove seg, men heldigvis ble dagen bedre etter hvert :o)) Det var hyggelig å kunne gi litt tilbake til Tone, og siden Terje skulle nedover denne helgen passet det perfekt ;o)) Ha en fin lørdag ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg