Frokosten ble til lunch..

I dag våknet jeg til lyden av kirkeklokkene som dundret oppe i klokketårnet, ganske så nære soveromsvinduet mitt. Da var klokka ca 10, men jeg skal ikke syte av det for jeg hadde faktisk satt alarmen på samme klokkeslettet. Det er deilig å sove lenge, men jeg prøver å ikke ligge lenger enn til kl 10, for ellers blir hele dagen ødelagt.

Heldigvis så er formen igjen på oppadgående, men jeg har fortsatt feber og føler meg litt ør i hode. Derfor blir det en dag inne i godstolen med strikketøy og noe varmt i koppen.

Breakfast

Licensed from: alenkasm / yayimages.com

Frokosten min ble vel egentlig til lunch i dag siden det ikke er lenge siden jeg spiste… Nå er jeg vel egentlig ikke noe frokostmenneske akkurat. Jeg eier ikke matlyst tidlig om morgenen, så å spise første måltidet sånn rundt kl 10 er egentlig ganske greit for meg ;o))

Når man bor i blokk er det ikke alltid at dagen blir helt som man har tenkt seg… Jeg hadde sett for meg en stille formiddag uten noen forstyrrende elementer, og valgte selv å ikke ha på noe musikk, radio eller tv. Et par av naboene hadde litt andre planer, og fra en strømmet det heftige discorytmer mens fra den andre var det gårsdagens Stjernekamp som sto på menyen. Nå liker jeg begge deler, men kanskje ikke samtidig… Sånn er det når man bor i blokk, og helt ærlig… Så liker jeg det ;o))

Ha en fin søndag da folkens ;o))

#sovemorgen #kirkeklokker #støy #oppe #frokost #lunch #nabo #lyder #søndag #blogg

17 kommentarer

Siste innlegg