Mørket kommer

Nå begynner det å bli mørkt både om morgenen og kvelden. Da er det på tide å finne frem refleksen å feste den på jakken til både barn og voksne, vesken og på hunden når den skal ut på luftetur.

Det er refleksdagen i dag, men vi burde egentlig ikke trenge å bli minnet om å bruke refleks…. Mange er flinke til å gjøre seg synlig i mørket, mens andre har mange undskyldninger for hvorfor de ikke bruker det. Med hånden på hjerte må jeg vel innrømme, at jeg ikke er så flink hele tiden…

#refleks #brukrefleks #synlig #påminnelse #viktig #blogg

4 kommentarer
    1. fruensvilje: Jeg har litt dårlig samvittighet og må nok hente mine fram å få festet dem på jakkene mine. Det er heldigvis ikke mangel på refleks her i huset ??

    2. Her mÃ¥ jeg si jeg er flink..bÃ¥de lys, refleks pÃ¥ meg og hunder er i boks…mÃ¥ jo det..vil jo ikke bli pÃ¥kjørt…

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg har inntrykk av at de aller fleste som har hund er flinke med refleks. Både på seg selv og hunden. Jeg må nok skjerpe meg selv, og ikke bare komme med påminnelser ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg