Bare finværet ute 🍂

Jeg har ikke helt kommet i gang enda, og sitter med søvnen hengende igjen i øyekroken. Trøtt er jeg ikke, men jeg har bare ikke fått i gang hode og kroppen enda. Den kommer nok til å våkne når jeg drar fram skurebøtta og støvsugeren, men først skal jeg ha en kopp kaffe.

Ute skinner sola og en lett vind får bladene på bjørka til å skjelve litt, en perfekt høstdag etter min mening 😊

I kveld er det finale iStjernekamp, som jeg og Bestisen har fulgt med stor iver, og kampen står mellom Didrik Solli-Tangen og Adam Douglas. Sistnevnte hadde ingen av oss hørt om før programmet startet, men vi har blitt heftig og begeistret etter som serien har gått. Han har mestret alle sjangere med glans. Så i kveld heier vi på han, og håper at flertallet vil stemme han frem som vinneren. Vi skal forresten på konsert med ham på nyåret og jeg gleder meg virkelig.

Jpeg

Skal du finne på noe spennende i dag?

#lørdag #søvn  #bøtteballetten #sovemorgen #sol #høstdag #lørdag #stjernekamp #blogg

10 kommentarer
    1. Ja, idag er det virkelig flott, – sol og mildt! Jeg heier også på Adam, og synes han har klart seg veldig bra gjennom alle sjangere. Han er lærer på Gran på Hadeland, og det ligger ikke så langt unna her, så han er liksom litt lokal. Ellers liker jeg å se på Skal vi danse, så det blir nok litt skifting av kanaler i kveld. Ha en fortsatt fin lørdag! :o)

    2. Deilig med finvær…og ja..jeg holder også med han..og håper han vinner!! ha en god kveld og nyt dagen litt også..ikke bare vaske!

    3. Hanne Beate: Ja nå er det over og favoritten Adam gikk av med seieren, jippy ;o)) Det ble stor jubel i stua når han vant skal jeg si deg. Bestisen og jeg har kapret oss billetter til konserten hans i Lillestrøm Kulturhus 03.02.18. Ha en fortsatt fin helg.

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Det ble nok mye stress og vasking, men nå er det gjort å jeg kan slappe av resten av helgen. Jubelen sto i taket tidligere i kveld når Adam ble utropt som vinner. Bestis og jeg har billetter til konserten hans i Lillestrøm Kulturhus 03.02.18, og vi gleder oss allerede nå ;o))

    5. annebe: Jeg så enig med deg angående Stjernekamp, begge to har gjort det veldig bra i alle sjangere…. Jeg har bare blitt så begeistret for Adam, og når han ble vinneren sto jubelen i taket ;o)) Ha en fortsatt fin helg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg