God morgen, det er november

Promise me you’ll always remember:

Your braver than you belive
Stronger than you seem
and smarter than you think!

“Winnie the Pooh”

Sunlight glowing on frost coated rocks and grass at water's edge. chilled by overnight November air.

Licensed from: valleyboi63 / yayimages.com

Det er ikke ofte jeg har tid til å sitte foran PC’n å se på at dagen våkner, men i dag fikk jeg muligheten til det da jeg våknet grytidlig å følte at kroppen kokte. Siden mandag har jeg hvert hjemme fra jobben med feber i øvre sjikte, vondt i hals og hode. Om det var for at jeg ble så kald da jeg var ute å lekte gartner, eller om det har bygd seg opp over tid, vet jeg ikke.

Vi har lagt oktober bak oss, og november ligger klar med blanke ark, som skal fylles med inntrykk og opplevelser. Jeg sitter i stua med kaffekoppen ved siden av meg, tv’n innstilt på God morgen Norge og utenfor blir det gradvis lysere og lysere. I blokka er det fortsatt ganske stille… De som begynner veldig tidlig på jobb har allerede listet seg ned trappa, og om noen minutter er det neste gruppe som på forsiktige steg går ned trappene og ut.

Kattene har fått sin frokost og rent vann i koppen sin, og nå ligger de å tar seg en aldri så liten morgenlur ;o))

🍁 Håper dagen din blir fin 🍁

#morgen #feber #våkne #katter #blogg

16 kommentarer

Siste innlegg