Tilbake etter en liten pause

Denne uken har ikke formen min akkurat vært på topp, og jeg har for det meste sittet godt innpakket i godstolen å slappet av. Da feberen min ikke ville komme tilbake til normalen, var jeg nødt til å kreke meg til legen for en sjekk. Han sykemeldte meg da ut denne uken, og det var nok en fornuftig avgjørelsen for jeg trengte de dagene til å komme meg igjen.

I går dro jeg fram de 4 boksene (sånne smale fra IKEA) jeg hadde igjen med DVD’er for å gå igjennom dem. Jeg hadde bestemt meg for å sortere ut de jeg ikke har sett på de siste årene, som for eksempel CSI, Bones, Midsummer murder og Murder she wrote (Jessica Fletcher). Disse går jo omtrent på repeat hver eneste kveld på diverse kanaler, og da kan jeg se dem når jeg måtte ønske… Hvis jeg gidder da. Etter å ha sett dem noen ganger, er det ikke like spennende. Når jeg var ferdig ble det igjen 2 bokser med filmer og tv-serier som alderi eller veldig skjelden blir vist på tv. Jeg må si meg fornøyd med det resultatet ;o))

Frost
Licensed from: stefan_andronache / yayimages.com

Når jeg våknet til morgenen i dag var gresset dekket av frost, og det så nesten vinterlig ut. Det er vakkert når frosten dekker alt, så kommer sola å smelter alt bort. Nå er det bare frost igjen der sola ikke kommer til ;o))

Ettersom jeg ikke skal noe nå på formiddagen, kan jeg sløve litt i pysjen mens jeg hører på Popquiz på NRK. Da kan jeg teste kunnskapene mine i musikk, og selvfølgelig er jeg mester her jeg sitter foran radioen, hihi. Det hadde nok vært helt annerledes hvis jeg vært deltager i programmet. Da hadde nok det beryktede jernteppe gått ned med et brak, hihi!!

#syk #feber #dvd #film #tvserier #frost #popquiz #nrk #konkurranse #musikk #blogg

12 kommentarer
    1. Når formen ikke er helt på topp så er det best å hvile ordentlig ut. Her var det også kaldt i natt, og det er bare der sol har fått tak at rimet har gått. Ønsker deg en fin lørdag, og ikveld er det Skal vi danse. God bedring! :o)

    2. Hanne Beate: Jeg har hatt godt av disse dagene hjemme, til å komme meg i form igjen ?? Litt bekymret for at det skal bære glatt å kjøre i kveld. Skal nemlig bort, og jeg syntes de meldte nedbør. Jeg har ikke lagt om til vinterdekk enda!!! Kos deg med skal vi danse, vi ser nok på NGP jr tenker jeg ??

    3. God bedring! Får håpe du kommer fort på beina igjen! Så det var frost ute når jeg våknet i dag tidlig her også. Det har nok blitt veldig kaldt ute om nettene nå 🙂

    4. Noen ganger mÃ¥ man bare ta det helt med ro ja..:)) Greit Ã¥ fÃ¥ rydda litt i ting man ikke bruker lenger… Pent med det hvite nÃ¥..men snøen kan vente noen uker til… Fortsatt god bedring og fin kveld til deg <3

    5. Håper du er i bedre form i dag, Det er sovevær ute men jeg gidder bare ikke og sitte inne hele dagen heller. Man har regntøy man kan bruke. Ha en fin dag

    6. annebe: Jeg trengte virkelig å slappe av, og sove av meg feberen. Den er heldigvis borte igjen, men nå har det dukket opp noe nytt. Skal skrive om det på bloggen etterpå. Nei, noen snø kan jeg ikke si at jeg vil ha riktig enda, da er det kanskje bedre med regnvær. Ha en fin kveld ;o))

    7. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk ;o)) Ja jeg kan ikke si at det var planen min å bli forkjølet nå, men det kunne jeg vist ikke stoppe. Ha en fortsatt fin søndagkveld.

    8. Helge: Jeg var i bedre form da jeg sto opp i dag, men da jeg var på gravlunden for å tenne lys, snublet jeg å slo meg skikkelig. Skal skrive litt mer om det på bloggen etterpå. Jeg var klissvåt da jeg kom hjem, bokstavelig talt, hihi! Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg