Det gjør vondt å bevege seg

For de som leste bloggen i går, fikk sikkert med seg at jeg regelrett “tryna” da jeg var på gravlunden… Rundkastet resulterte i en skikkelig lårhøne og flere blåmerker på ribben og videre nedover benet. De siste så jeg ikke før jeg sto opp i dag til morgenen. Det er jo sånn med blåmerker, noen av dem dukker ikke opp før det har gått noen timer eller kanskje en dag. I tillegg kuttet jeg meg på armbåndet mitt, og nå har jeg også fått noen blåmerker rundt håndleddet.

Det ble en ganske søvnløs natt… Hver gang jeg sovnet, så snudde jeg tydeligvis på meg å da våknet jeg med et ynk.

Mer under bildet…, Bare for å ha sagt det, så er IKKE dette mitt lår men blåmerket har omtrent samme fargen.

Bruise on a leg
Licensed from: FeSeven / yayimages.com

Det å gå ned til t-banen i dag var helt uaktuelt, så jeg valgte å kjøre til byen selv om det koser skjorta og buksa. Jeg har en del smerter når: jeg går, setter meg, reiser meg opp og verst av alt sette meg på toalettet her på jobb. Sistnevnte er ganske lavt, og muskler og sener hylskriker inni låret og leggen når jeg forsøker å få plassert låvedøra på ringen. Det er utrolig slitsomt, men allikevel må jeg jo le av det også…

Ute skinner solen fra en skyfri himmel, og bare det er egentlig nok for å få meg i bedre humør… Inntil jeg må bevege meg, hihi!!

#skade #smerter #vondt #ramle #tryne #blåmerker #lår #håndledd #kutt #blogg

12 kommentarer
    1. Ish…ja, regnet med det ja..at du ville merke det i dag…godt du kom deg på jobb..du må ha fortsatt god bedring!

    2. annebe: Jeg håper også at det ikke tar så lang tid, for jeg blir så sliten av å gå rundt med smerter. Man spenner andre friske sener og muskler å blir sliten. En liten bedring i dag kjenner jeg, og da klarte jeg å komme meg ned til t-banen på glatta. Var livredd for å falle, men klarte å komme meg helskinnet ned ;o)) Ha en fin tirsdag.

    3. Helge: Jeg fikk ikke sove med en gang jeg la meg i går, og tok noen sterke smertestillende. Det resulterte i at jeg sloknet helt, og hørte ikke alarmen til morgenen i dag. Med andre ord, jeg klarte å forsove meg… Jeg føler meg litt bedre, så det må ha hatt en god effekt i allefall ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg