Fram med sko og støvler med gripsåle

Nå er det snart på tide at Pittbulljedda finner fram sko eller støvler med en såle som ikke sklir så lett. For i dag hadde jeg litt problemer med å komme meg ned til t-banen. Joggeskoene jeg hadde valgt har egentlig en ganske god såle, men allikevel da jeg kom til partiet hvor det var nylagt asfalt var de ikke mye hjelp gitt.

Jeg gikk med korte skritt, og brukte en evighet nedover alle bakkene. For det siste jeg ville nå var jo å ramle enda en gang. Vet ikke om jeg hadde klart å komme meg opp en gang så stiv som jeg er…

Årsaken til at det var så vanvittig glatt i dag, var at det var nesten 0 grader ute samt et kjukt lag med tåke. Å tåken lå ikke høyt oppe i luften å gjorde seg fin for fotografering. Nei, den lå ganske langt ned mot bakken, og da blir det isete..

Har det vært glatt hos deg enda?

#is #glatt #tåke #vær #skli #blogg

12 kommentarer
    1. Ja du mĂĄ frem med ordentlig sko! jeg har gĂĄtt med vintersko lenge jeg…høsten kan være glatt den..med vann, fuktighet og løv…sĂĄ vær forsiktig! frem med skoa!!

    2. Det var glatt her i går så jeg gikk med brodder i går tidlig. Man bør være bra skodd i disse dager. På med piggdekk på både biler og sykler og frem med brodder.

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg hadde tenkt ĂĄ gjøre det i gĂĄr, men sĂĄ gikk det i glemmeboka… Heldigvis var det varmere i dag, sĂĄ joggeskoene var greie ĂĄ bruke. Hihi, lover ĂĄ hente dem i ettermiddag ;o))

    4. frodith: Jeg har brodder, som jeg kjøpte meg i fjor… Brukte dem noen ganger nĂĄr det var skikkelig isete. Det er av den sorten man spenner fast med pigger pĂĄ helen, noe sĂĄ effektivt da ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg