Litt fraværende kanskje….

Etter at jeg tok et aldri så lite rundkast på søndagen som var, har ikke formen akkurat vært på topp… Jeg har hatt mye vondt, og smertene har tusket til seg det lille ekstra jeg hadde av energi når jeg kom hjem fra jobb. Derfor har jeg stort sett sittet i godstolen å sløvet, og gruet meg til hver gang jeg var nødt til å reise meg opp.

Status: Benet mitt er fortsatt ekstremt blått, og ikke noe pent å se på… Allikevel har smertene avtatt ganske betraktelig, så jeg klarer å gå normalt igjen. I tillegg klarer jeg å reise meg opp fra godstolen uten de største grimasene i ansiktet.

Akkurat i skrivende stund sitter jeg og nyter den aller første kaffekoppen, og ser på at dagen våkner mer og mer til liv utenfor. Enda er det mørkt, men himmelen begynner å lysne, så det tar nok ikke lang tid innen det er helt lyst.

Jeg våknet allerede kl 5 i dag, og fikk ikke sove igjen… Lå fram til kl 6, og når søvnen ikke kom tilbake innen da sto jeg like godt opp. Så nå har kattenes morgenstell blitt gjort, og jeg har ryddet opp litt i heimen. Når resten av blokka våkner skal jeg ta meg en runde med støvsugeren, og vaske litt på badet… Tenk om jeg kunne være like våken og opplagt bestandig, særlig i ukedagene når jeg skal på jobben!!

#fall #ramle #sliten #blåmerker #morgenstund #kaffe #rydde #blogg

6 kommentarer
    1. Ja, det er godt å stå opp tidlig og ha god tid om morgenen, men typisk at det skjer på en fridag. Her er det også hvitt ute idag, og mye lysere når det er sånn. Ønsker deg en god lørdag! :o)

    2. Hanne Beate: Det er fint at det er lysere ute, men jeg liker dårlig at det er is der vi skal gå/kjøre. Vaktmesteren jobber ikke i helgene, og derfor blir det heller ikke strødd. Jeg fortviler ikke, for jeg kan kose meg inne å bare nyte dagen ;o))

    3. Så bra du er bedre…og det tar nok sin tid ja…Rart det der..når man ikke må opp..DA våkner man tidlig…Ha en god ny dag!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Det er rart, jeg snublet som sagt i blyanstreker da jeg var barn, men ble ikke så satt ut og sliten i kroppen da. Faller jeg nå som er det jo som alt av energi og vilje forsvinner i fallet. Jeg begynner vel å bli “gammel”, hihi!! Hadde vel ikke skorpefrie knær hele sommeren, og var stort sett gul og blå bestandig.

      Det var deilig å få en stille stund med kaffekoppen, være våken, oppdatere bloggen og se dagen starte for en gang skyld. Jeg liker jo egentlig det, men er som regel aldri våken… ;o))

    5. Auda. Leste om fallet ditt. Godt du er bedre! <3
      Når jeg er oppe så tidlig, er det som regel fordi jeg ikke har sovnet ennå. Jeg er helt vrak om morningen. Til stor underholdning for venninnenaboen. Det hender hun står og småflirer når hun ser meg komme med potebarnet på ustø kurs og et halvt øye oppe. HUN er morgenfugl nemlig. 😀 😀 😀

    6. eiheks: Smertene er heldigvis ikke så ille, men jeg stivner fort til hvis jeg blir sittende for lenge. I dag har dessverre blitt litt mye sitting..

      Jeg er vel egentlig ei ordentlig nattugle, og er langt i fra noen morgenfugl. Skulle ønske at jeg var det, for tenk så mye jeg fikk gjort da før dagen egentlig starter ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg