Jeg blir litt fraværende for tiden

Ja jeg blir faktiskt det, litt fraværende for tiden, ettersom jeg har bestemt at jeg hver kveld skal sitte å strikker for å få ferdig pleddet mitt til 1. desember. Det er noen omganger igjen, og skal jeg klare det jeg har satt meg fore er jeg nødt til å konsentrere meg bare om det… For hvis jeg drar fram PC’n for å “bare” osv., så kjenner jeg meg selv… Da blir jeg sittende med den resten av kvelden, og det blir ikke strikket noe den kvelden. Å det holder ikke vettu!!

PC’n og nettbrettet får seg en aldri så liten hvilepause inntil strikkeprosjektet er ferdig. Det kan nok hende jeg stikker innom å slenger inn et innlegg fra telefonen, og kanskje kommenterer litt her og der men ikke så mye.

Er jeg flittig nå så kan det nok hende at jeg blir ferdig før helgen med pleddet mitt, og da er jeg plutselig tilbake igjen ;o))

Snow flower
Licensed from: Alelana / yayimages.com

Håper dere kjekke og kjære bloggvenner får en fin tirsdag ;o))

#fraværende #opptatt #strikke #strikkeprosjekt #pledd #blogg

20 kommentarer
    1. Kos deg med strikkingen, – smart å prioritere for det er så greit å bli ferdig med ting. Selv om jeg ikke skriver blogg, så er jeg altfor mye på nettet og da blir det mindre tid til annet jeg kunne gjort. Jeg har lånt boka om strikk av julekuler, så kanskje jeg skal prøve meg på det. Ha en fortsatt fin uke! :o)

    2. Det er sikkert flere enn meg som kjenner seg igjen. Man skulle gjort det men så blir det noe anna og hvis det er noe bra på TV så får man hvertfall ikke gjort noe av det man hadde tenkt. Slike er det mere eller mindre for oss alle. Det er kaldt ute men jeg skal gå en liten tur ut iløpet av kvelden, ikke så langt men nok til at man kjenner det. Er trøtt her jeg sitter, sov et anna sted sist natt og sov ikke så veldig godt. Og det merkes på flere måter. Men nå blir det mat her. Ha en fin kveld.

    3. Hanne Beate: Jeg ser jo at etter at jeg har latt PC og nettbrett ligge i ro på kvelden, får jeg strikket ganske mye. Er jeg like effektiv de andre dagene i uken, blir pleddet ferdig før tiden, jippy ;o))

    4. Helge: Usj, det er ordentlig kaldt, både i går og i dag. I går var jeg en tur i Jul i Vinterland (julemesse) nede i Spikersuppa her i Oslo. Det var en kjølig, men hyggelig opplevelse. I dag stor jeg i flere minusgrader å ventet på en t-bane som aldri kom. Jeg hadde heldigvis kledd meg godt ;o)) Ha en fin onsdag.

    5. Søtmonsen ): Veldig greit å melde seg ut litt kjente jeg, og jeg har virkelig fått strikket en masse disse dagene. Neste uke har jeg ferie, og da er det jeg som drar fram skurebøtta og støvkluten ;o))

    6. Toini: Nei, jeg passer på armene mine… Jeg har ikke kjent noe vondter enda, og så er jeg flink til å ta meg noen pauser innimellom å rister løs ;o)) Ha en fin onsdag.

    7. maiken: Tusen takk, headeren er fra Outlander-serien som jeg er så megastor fan av. Likte bilde så godt, og syntes at det passet godt nå som det var høst… Skal få stå frem til 1. desember ;o)) Jeg storkoser meg med strikketøyet, og passer nøye på at jeg tar pauser innimellom ;o))

    8. mimremor: Ja det bare må bli ferdig… Nå har det dessverre ikke blitt like mye strikking som jeg hadde planer om. Allikevel er det ingen fare for at det skal bli ferdig til 1. desember ;o)) Ha en strålende søndag ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg