God JUL alle sammen

Sitter på kjøkkenet å nyter en kopp kaffe, mens det strømmer fine julesanger fra radioen… Den har stått på P7 Klem Jul i hele desember, så hvis julestemningen skulle gjemme seg et øyeblikk, ble den rask lokket fram igjen ;o))

Ute er det fortsatt snø på bakken til tross for at varmegradene har jobbet hardt for å bli kvitt den. Med andre ord, det ser ut til at vi får en sånn passelig hvit jul. Jeg er happy jeg så lenge det ikke er grønn jul ;o))

Jeg glemte å henge ut kransen på døra i går kveld, men med det samme jeg hadde stått opp var jeg ute og festet den. Det må være en julekrans på utgangsdøra syntes jeg. Det er hyggelig for de som går forbi, og for de som stikker innom i julen ;o))

Nå skal jeg svinge meg rundt å gjøre meg klar for dagen, ønsker dere alle sammen en

#jul #godjul #julefeiri

20 kommentarer

Siste innlegg