Amaryllisen vokser seg til

Jeg er så stolt av Amaryllisen min, som nå har kommet med blomster i to av stilkene sine. Nå er jeg veldig glad for at jeg kjøpte støttebøyle til den, ellers er jeg jammen redd for at den ville ha veltet for meg. Nå er den skikkelig tung, og det skal ingenting til for at den tipper ;o))

Det er første julen på lenge hvor faktisk blomstergaven fra Borettslaget har sett frisk og fin ut etter Nyttår, og det setter jeg stor pris på ;o))

Det var så mørk i vinduet, og for å slippe å flytte den for å ta bilde lyste jeg den opp med lommelykt. Hihi, du kan se hånden min reflektert i vinduet. Så ikke det før jeg fikk lastet bildet opp på PC’n ;o)))

#natur #amaryllis #blomster #blomstre #stolt #vakker #blogg

10 kommentarer
    1. Den ser veldig flott ut ja…gøy nÃ¥r de blir sÃ¥ fine…Du mÃ¥ kanskje sette den oppe i en større pyntepotte..sÃ¥ den ikke velter…for kan jo som du sier velte..med den bøylen ogsÃ¥.. Ha en god ny dag!

    2. Toini: Du kan ha rett i det at den trenger en større potte, og jeg har alt tenkt tanken. Ville være veldig synd om den tippet over ?? Ha en fortsatt fin dag du også.

    3. Oi, den var virkelig flott! :o) Ble så fin effekt med lyset fra lommelykten også! Sikkert lurt å sette den i en større og tyngre pyntepotte. :o) Ha en fortsatt fin dag!

    4. Hanne Beate: Tusen takk ;o)) Jeg har allerede funnet fram den potten jeg skal skifte den over i. Ingen grunn til å ta noen sjanse. Ha en fortsatt fin dag du også ;o))

    5. fruensvilje.blogg .no: Så stor som amaryllisen er nå, hadde den nok ikke klart å stå helt alene. Veldig glad for at jeg fikk tak i tøttebøylen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg