Noen er bare idioter

Med noe feberhete kinder dro jeg bort for å trene litt i ettermiddag…. Selv om formen ikke akkurat var på topp, følte jeg at jeg bare måtte prøve å komme meg igjennom øvelsene mine. Jeg var ekstremt stiv i leddene mine og kroppen generelt når jeg kom dit, men jeg jobbet meg sakte men sikkert igjennom hele programmet. Da jeg var ferdig, var smertene mindre og det var mye lettere å bevege seg.

Nå var det ikke akkurat det jeg skulle skrive om….. Nei det var om et eller annet menneske, som hadde lagt den delen av hjernen som foretar fornuftige beslutninger i DVALE.


Da jeg parkerte bilen, gjorde jeg det på en rad hvor det sto biler midt i mot. Da jeg kom ut å skulle dra, var det en megaidiot som hadde bokset meg inne ved å parkere bak meg. Jeg hadde ingen mulighet til å komme ut, uansett hvordan jeg ville ha prøvde å kjøre.

Mine feberhete kinder ble enda heter, og blodet begynte å koke i årene… Jeg trampet inn på Leos Lekeland (tenkte at sannsynligheten for at vedkommende var der, var stor) for å høre om de kunne rope opp i høytaleren om bilen. Fyren bak disken ble med meg ut å tok bilde av registreringsnr så skulle han gå inn for å finne ut hvem som eide den. Veldig hyggelig gjort av han ;o)) Det varte å rakk, uten at noe skjedde… Til slutt reiste de som hadde parkert ved siden av meg, og da klarte jeg å lirke bilen ut. Jeg var fortsatt ganske forbannet….

Jeg kan til nød forstå hvis dette var den eneste ledige plassen på parkeringen, men det var jo ikke det… Vedkommende hadde metervis med plass å parkere på  🤬🤬🤬🤬 Jeg tok bilde av registreringsnr på bilen jeg også, og når jeg kom hjem prøvde jeg å sjekke ut hvem som eide bilen. Jeg fant ut at bilen var eid av et firma og at den var leaset. Tanken var å sende vedkommende en SMS å si hva jeg mente om parkeringen, men jeg droppet det etter å ha tenkt meg om en stund. Tenkte også at jeg skulle poste bilde av bilen med synlig reg nr, men kom på bedre tanker.

NÃ¥ er kindene mine igjen bare litt feberhete, og blodtrykket er tilbake til normalen igjen ;o))

#idiot #parkering #feilparkering #trening #behandling #sint #forbannet #sint #utenksomt #blogg

16 kommentarer
    1. Er det mulig? Da hadde jeg sagt noen gloser på trøndersk som jeg ikke vil gjengi her og nå. Det er irriterende da!
      Jeg ble selv parkert inn i 1995. Da var jeg til fysioterapeuten. Har gått til samme fysioterapeut i mange år, og det er ved Lerkendal i Trondheim. Den dagen hadde jeg time litt sent på dagen. Tenkte selvsagt ikke over at det var Champions League kamp den kvelden. Da jeg kom ut fra fysioterapeuten var jeg totalt parkert inn. Kom meg over hodet ikke ut. Jeg gikk inn til fysioterapeuten og fortalte dette. Som et plaster på såret fikk jeg vip-billett med servering og hele pakka til Champions League kampen 🙂
      Kjempeflink du var som fikk kommet deg og trent da 🙂 Jeg merker også at smertene blir mindre de dagene jeg trener, og det er kjempegodt 🙂
      Ønsker deg en kjempefin og god helg 🙂
      Purr, purr fra Toril og kattene

    2. Folk burde tenke seg om så de ikke parkerer noen inne. Ellers synes jeg godt han på lekeland kunne ha gitt beskjed til de som var der, så hadde det kanskje blitt løst før. Ønsker deg fortsatt god bedring!

    3. He He…..jeg mÃ¥ le litt over hvor tankeløse folk kan være….burde egentlig blitt sjokkert, men det er jeg ikke. Se bare pÃ¥ hvor mange som parkerer pÃ¥ handikap plass hver dag uten tillatelse:-(

    4. Ja det er sååå irriterende…jeg har ogsÃ¥ opplevd det…og det er et sted man kan ringe for Ã¥ fÃ¥ navn og tlf nr til bileier..Jeg fant dette da jeg stod innestengt..men sÃ¥ kom eieren..han ville ikke høre pÃ¥ mine #¤%/%# ord som kom, og satte seg bare i bilen og kjørte…SÃ¥ mange idioter der ute…og det hjalp nok ikke for deg som ogsÃ¥ ikke var i form..og bare ville hjem fortest mulig…BRA sidemannen flyttet seg, sÃ¥ du kom deg hjem, og jeg syns jeg ser deg…hihihi…hÃ¥per du fÃ¥r en bedre dag i dag!

    5. Uflaks da..det er slike ting man bør glemme fort men som er der lenge. Håper du sov godt i natt. Håper formen din er bedre i dag. Ha en fin dag.

    6. Da hadde jeg blitt FORBANNA altsÃ¥!! Noen er bare sÃ¥ teite at de ikke skulle hatt lov Ã¥ ferdes i trafikken … HÃ¥per formen er bedre, god helg.

    7. Toril sin hverdag med musikken: Du var nok mer heldig enn meg, for jeg fikk ikke noe trøstepremie. Jeg kunne jo ha fÃ¥tt billetter til Leos Lekeland til meg selv, hihi!! Fra spøk til alvor, det var ikke morsomt dette her.. Jeg tenker at personen som kjørte bilen kan være glad jeg ikke var der, nÃ¥r vedkommende skulle dra… Ikke det at jeg hadde blitt fysisk, men derimot veldig verbal.

      En av tingene jeg bestemte meg for at jeg ikke skulle kutte ut, selv om jeg hadde en dårlig dag, var treningen. Trodde jeg skule være støl i dag, men ikke i det hele tatt, og leddene mine har det også veldig fint i dag ;o))

    8. Hanne Beate: Tusen takk :o)) Jeg er enig, det hadde vært superraskt Ã¥ rope opp bilen over høytalerannlegget, men det gjorde han ikke. NÃ¥ løste det seg heldigvis pÃ¥ en annen mÃ¥te, men jeg skulle ønske at vedkommende hadde kommet eller kanskje ikke. Jeg hadde nok blitt veldig veldig verbal…

    9. Laine: Dette er jo bare helt vilt, og ikke unormalt her i byen… Her bokser de deg inne, parkerer tett inntil sÃ¥ man ikke kommer inn i bilen, sÃ¥ skjevt at de opptar to plasser, og din variant og mange flere…. Folk burde fÃ¥tt bot for dÃ¥rlig parkering….

    10. fruensvilje.blogg .no: Jeg ble ikke bare stresset, men ekstremt forbannet Ã¥ hadde nok gitt vedkommende en salve som sent hadde blitt glemt… Om personen hadde dukket opp, kanskje like greit han/hun ikke gjorde det. Bulk eller lakkskade pÃ¥ bilen min har jeg allerede, klarte Ã¥ skaffe meg det 22.12., helt selv dessverre :o((

    11. Toini: Akkurat nÃ¥ mÃ¥ jeg bare le av hele greia, men jeg gjorde ikke det i gÃ¥r. Da skummet jeg av sinne, og tror personen som kjørte bilen kan være glad han/hun ikke kom… Med mitt temperament, hadde personen fÃ¥tt en skyllebøtte av en annen verden. Jeg har bilnr. og hvis jeg ser vedkommende neste gang jeg er der, sÃ¥ kommer jeg til Ã¥ ta en prat med vedkommende. Huff, nÃ¥ hisset jeg meg opp igjen, hihihi!!.

      Ellers så er formen mye bedre i dag enn den har vært på lenge, og det kjennes veldig godt ;o))

    12. Helge: Jeg har sovet som en drøm, og formen er bedre enn pÃ¥ lenge. Det gjorde godt med trening i gÃ¥r :o)) Jeg har lagt hele hendelsen bak meg allerede, for det er ingen ide Ã¥ gnage pÃ¥ det. Dessuten har jeg bilnr sÃ¥ hvis jeg ser bilen igjen, og personen som kjører den kan det nok hende jeg sier noe… Ha en fin dag du ogsÃ¥ ;o))

    13. Marit: Treningen i gÃ¥r gjorde underverker, og jeg føler meg bedre enn pÃ¥ lenge… Stor lettelse ;o)) Jeg var ogsÃ¥ FORBANNA, sÃ¥ jeg tenker kanskje at det er bra at vedkommende ikke dukket opp…. Da hadde kveldshimmelen blitt lys, for det ville ha gnistra skal jeg love…

    14. Victoria Larsen: Noen mennesker tar seg til rette, og bryr seg lite om de skaper problemer for andre. Skulle gjerne likt å høre hva denne personen som bokset meg inne, hadde sagt hvis det samme hadde skjedd han/henne.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg