Jeg trengte en forandring…

Tidlig i høst bestemte jeg meg for at nå hadde jeg vært blondine lenge nok, og valgte en litt mørkere farge i tillegg til at jeg farget luggen min lilla. Sånn har jeg hatt det helt til nå på lørdagen da jeg var hos frisørdamen. Da syntes jeg det var på tide med en forandring igjen, og valgte å gå tilbake til å være blondine igjen ;o))

Her er det like før frisørdamen setter i gang med håret mitt… Det er fortsatt litt lilla igjen i luggen, men den er ganske slitt og nesten borte på sidene. Ettersom jeg ikke ser så veldig godt når jeg tar av meg brillene, var det et under at det ble noe av dette bildet i det hele tatt, hihi!!

Her er altså resultatet, og det ble veldig kort… De siste gangene har jeg ikke hatt det så kort, så det er litt uvant nå som det er så kjølig ute. Spesielt siden jeg hater å gå med lue, hihi!! Når man har lilla eller blå farge i håret, og ønsker en ny farge er det ikke bare å farge over.. Frisørdamen måtte bruke avfarging, men det er ikke alltid man blir helt kvitt den tidligere fargen for det. Akkurat det viste jeg, men jeg kan leve med det… Syntes kanskje ikke så lett på bilde, men luggen ble mer lys oransje. Ved neste besøk tenker jeg at luggen har samme farge som resten av håret ;o))

Uansett er det godt med litt forandring innimellom, ikke sant?

#frisørdamen #klipp #hårfarge #forandring #blogg

14 kommentarer

Siste innlegg