Litt nytt fra Wish

Rett før jul bestilte jeg meg en “ugle” sekk, og to lommebøker med ugle-motiver på. Sekken kom rett før helgen, og lommebøkene kom med en dags mellomrom denne uken. De siste ukene har jeg vært like spent hver gang jeg var i postkassen, og ble like skuffet når det ikke var noen til pakke til meg… Men nå er de altså her ;o))

Sekken er ikke så veldig stor, men passer perfekt som veske. Jeg er veldig fornøyd med sekken, selv om jeg skulle ønske at remmene var av litt kraftigere materiale. De er veldig tynne og glatte, noe som gjør at de glir lett ned fra skuldrene når man går med en boblejakke. Har man et stoffjakke/kåpe sitter den godt på ryggen. ​

Jeg kunne ikke bestemme meg for om jeg skulle ha rosa eller sort lommebok, og da kjøpte jeg like godt begge to. Da kostet under 50,- syntes jeg det var greit. For tilfellet er det den rosa jeg bruker 💖 Den ser ikke så veldig rosa ut på bildet, men den er egentlig sterk i fargen ;o))

Venter på en lunchbag med isolering også, og jeg håper den kommer snart ;o))

#shopping #nettshopping #wish #sekk #lommebok #svart #rosa #ugle #blogg

30 kommentarer
    1. fruensvilje.blogg .no: Ja noen ganger tar det ganske lang tid, og det er litt kjedelig. For et par uker siden ramlet det ned en liten konvolutt fra Wish, og det var et Outlander inspirert halskjede med anheng som egentlig skulle ha vært hos meg i september. Det var sendt fra Kina 18. august, så hvor det har vært er ikke godt å si ;o))

    2. De var fine da. Har en lignende lommebok, faktisk, bare i turkis, som jeg har i vesken og oppbevarer litt sånn diverse 🙂 Har jo bare kortholder ellers, med ugler på så klart, så kjekt å ha en lommebok man kan få plass til alt det andre 🙂
      Og den sekken/vesken var jo veldig flott også 😀 Kanskje du kan sy på en ny reim slik at den sitter bedre? Jeg er ikke så flink til å sy selv, men hvis man kan det er det kanskje en enkel sak å bytte? 🙂

    3. Elevele: Hvis jeg ikke husker feil, så kom disse lommebøkene i turkis… Fin farge det også syntes jeg. Sy…..!! Det blir det nok dårlig med det gitt, for symaskinen og jeg er uvenner, og vi har vært det i mange år, hihi! Det kan kanskje gå ann å feste på noe bånd med et eller annet lim… Skal undersøke akkurat det der.

    4. Fine saker det der. Har sett flere som har brukt slike vesker. Det er populære produkter. Morsomme, lekre og blir lett lagt merke til. Fikk noen gavekort til jul og brukte noe av de i går, fikk ei bukse på salg til 150 kr, normal pris 900kr på Match.
      Så jeg var heldig der vil jeg si + at det ble noe truser ved siden av. Alt under 500 kr.
      Bare flaks at jeg så det var salg og at jeg hadde tid i går. Man må ha litt flaks.

    5. Så fin veske og lommebøker, – jeg foretrekker ryggsekk som veske, for da har man armene fri. Kanskje du kan lime på selvklebende bånd på skulderreimene? Jeg har nok handlet mest på ebay, men har oppdaget Wish jeg også. :o)

    6. Helge: Jeg er veldig fornøyd med kjøpene selv også ;o)) Du gjorde virkelig et godt kjøp, med en flott bukse til en fin pris. Jeg fikk gavekort til jul av naboen, som kunne brukes hos frisørdamen, som jeg brukte om lørdagen. Hadde jeg ikke hatt det, måtte nok frisørtimen blitt utsatt ;o))

    7. Hanne Beate: Veldig fornøyd selv også med dette kjøpet ;o)) Jeg foretrekker også sekk i stedet for veske, og helst da den typen som har glidelås inn mot ryggen. Der har jeg lommeboken, og slipper å bekymre meg for at noen skal stjele den. Jeg har blitt veldig glad i Wish, og utvalget de tilbyr ;o))

    8. Elevele: Hehe, huff det blir bare tull når jeg skal bruke symaskinen, og jeg tenker gang på gang at jeg skulle ha meldt på et kurs….Foreløpig har det bare blitt med tanken.

    9. Jeg fikk jo en symaskin i gave for noen år siden, fordi jeg bare måtte ha en symaskin og skulle lære å sy og bla bla bla.. Vel, jeg prøvde symaskinen to ganger og holdt på å klikke begge gangene- så den står fremdeles nedpakket i en hylle og samler støv 😛 Skal selge den, hadde jeg tenkt 😛

    10. Elevele: Jeg arvet mammas når hun ble borte, og hver gang jeg prøver å tre i den ender jeg opp med en stor floke på baksiden av lappen… Til slutt ga jeg opp, men ikke helt… JEG SKAL LÆRE MEG Å BRUKE DEN, vel det er i alle fall det jeg forteller meg selv, hihi!!

    11. Marit: Jeg likte sekken så godt at jeg la den på ønskelista inne på Wish, sånn at jeg skulle slippe å lete etter den. Første gang jeg så på den var i fjor høst, så det tok litt tid innen jeg bestilte den ;o))

    12. Litt kjekt med de ønskelistene ja .. før jeg fant ut av dem så leita og leita jeg, og fant sjeldent igjen den tingen jeg hadde sett en gang for lenge siden. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg