Ny parkas/vindjakke

Før jul fikk vi vite at vi skulle få OL-parkas/vindjakke i gave fra arbeidsgiveren våres, og vi var nede å prøvde hvilken størrelse vi skulle ha. Damejakkene var innsvinget og veldig lekre, men da man er utsvinget rundt livet passet ikke den modellen kroppen min. I stedet gikk jeg for herrejakken, som er mer rett i formen.

For et par uker siden kom jakkene, og jeg var veldig spent på hvor mye merker det kom til å bli på dem. Det var ikke så mye, kun tre stykker, arbeidsgivers navn, norsk flagg og Norge over OL-ringene. Veldig fornøyd med jakken, som rekker meg nesten ned til kneet. Jeg har foreløpig bare brukt den en gang, og det var på en av de kalde dagene da jeg kun var ute en snartur. Den er vanntett, og med en jakke under frøs jeg ikke.

Huff da, jeg burde ha tørket av speilet først… Kattene har sitt ene klatrestativ rett ved siden av speilet, og mellomlander på kommoden under speilet. Da blir det gjerne en del hår… Kattehårene kommer tilbake like fort som jeg har tørket dem bort ;o))

#vinterjakke #parkas #vindjakke #jakke #ol #ol2018 #fritid #blogg

16 kommentarer
    1. Grattis! så heldig og så gøy!
      Den var kjempefin, veldig grei jakke! Jeg har en lignende og da kan en regulere med ull eller fleece under etter tematuren!
      Ikke tenk på speilet, jeg har en dataskjerm med masse flekker He He.
      Og det viktigste; DU var smaching fin i den nye jakka di <3 !

    2. Ser fin ut den..og man må velge den som passer kroppen sin best ja :)) Om du ikke hadde nevnt speilet hadde jeg ikke sett det..hehe.. Ha en fin dag videre <3

    3. Ser kjempe fin ut! og jeg hadde nok også valgt herremodell..merker jeg går mye for det om dagen..hihih..Finner ingen hår på speilet jeg…hihih..så det kunne du latt være å nevne…:-) ha en god dag!

    4. Marianne Kaspersen Dignes: Tusen takk ;o)) Veldig fornøyd med jakken, og godt med noe som rekker litt nedover bena når det blåser og regner ;o))

      Hihi, får håpe det er flere som har flekker på skjermen, så de ikke ser mitt hårete speil ;o))

    5. annebe: Damemodellen satt nok litt vel godt etter over magen, og det var ikke noe fint. Herremodellen passet meg bedre, og man skal jo kunne bevege seg i den også. Ha en fortsatt fin søndag ;o))

    6. Toini: Tusen takk ;o)) Ja det beste er nok å velge det som passer den kroppen man har, og ikke den man ønsker man hadde ;o)) Ikke særlig behagelig å bevege seg i en ytterjakke som sitter for stramt. Ha en fortsatt fin søndag :o))

    7. Så fin den er og artig med OL- jakke da! :o) Jeg er ikke noe glad i innsvingte jakker jeg heller, mye bedre med noe litt løsere rundt livet. Ha en fortsatt fin kveld! :o)

    8. Greit med ei ny jakke – OL eller ikke. Det har vært mye vær i vinter og da trenger man gode klær. Jakka var fin den og holder sikkert noen år. Det ligger vel i kortene at jobben din skal på tur til Holmenkollen skifestival senere i vinter. Og da må dere ha på dere de jakkene. Tar vel kanskje ikke så mye feil der? Gratulerer med kjempefin jakke. Ha en fin kveld.

    9. frodith: Ja selv om jakka ikke er så veldig kjukk, så er den alikevel ganske varm. Jeg har dessverre blitt ordentlig forkjøla, så jeg har vært hjemme noen dager. Det begynner heldigvis å gå den rette veien igjen ??

    10. Hanne Beate: Jeg er blitt veldig glad i jakka, og den er god å ha nå i snøværet. Hadde jeg vært innsvinget i livet, så kan det nok hende jeg hadde valgt damemodellen…: Trur eg ?? Ha en fortsatt fin dag.

    11. Helge: Tusen takk! Du har nok ikke helt feil angående Holmenkollen ?? Jeg er veldig fornøyd med den nye jakka, og den er jammen god å ha nå snøværet vi har nå om dagen.

    12. Søtmonsen :)): Jakka er både varm og god, å helt perfekt nå i dette snøværet vi har om dagen. Jeg kunne godt vært foruten snøen, men i år er det vist meningen at vi skal få mye av den… ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg