En fin vinterdag..

Da jeg ruslet bort til legen på tirsdag, var det jo en hærlig vinterdag… Solen skinte og temperaturen var ikke så ille den heller. Jeg angret litt på at jeg ikke tok med meg kamera, men nå tar jo ikke iPhonen så ille bilder heller da ;o))

Til min store glede hadde de brøytet fortauene også, så det var ikke så ille å gå… Noen snøhauger måtte jeg forsere, men de var ikke høyere enn at jeg klarte å komme meg helskinnet over, hihi!

Dette bildet er tatt i samme gate som jeg selv bor i, bare på den andre bakketoppen og som man kan se så er det rikelig med snø i Oslo.

Her skimtes deler av Oppsal Skole, som ligger rett ovenfor der jeg bor.

På folkemunnet heter denne grusveien “Kirkeveien”, ettersom den går bort til Oppsal Kirke. Egentlig så har den ikke noe navn, men de fleste vet hva man snakker om når man sier navnet.

Sjekk ut den sveisen da, hihihi…. Jeg hadde dårlig tid og måtte vaske og føne håret før jeg skulle til legen, og hadde ikke tid til å style det så veldig. Det viktigste var at det var tørt innen jeg skulle ut av døra, så fikk det se ut som det gjorde ;o))

Til tross for at det var fint vær og det også ble en fin tur, så ble jeg totalt utslitt når jeg kom hjem igjen… Jeg burde nok ha brukt bilen å lurt meg til en parkeringsplass utenfor butikken, som ligger nedenfor legesenteret, selv om man ikke egentlig har lov å stå der hvis man ikke skal handle. Jeg fikk da noen fine bilder på turen, og det er jeg jo fornøyd med ;o))

#vinter #vinterdal #sol #snø #tur #syk #legesenter #sliten #blogg

15 kommentarer
    1. Jeg har også langt inn bestilling og i dag funket det nesten… Det var fint vær selv om solen strålte akkurat, men nå er det litt sånn grått igjen :/ Satser på fint vær i morgen 😀

    2. Toini: Tusen takk ;o)) Skal ikke klage i dag heller nei, for vi har sett sola i dag. Det er ikke så ille temperaturen heller, selv om det blåser litt. Ha en fortsatt fin dag ;o))

    3. Ja på tirsdag var det deilig vær ..Flotte bilder med sol og blå himmel hos deg også..men i dag er det grått og “kjedelig”.. Syns både du og håret så veldig fint ut jeg.. <3

    4. Vakre vinterbilder, og så fint det er hos deg! Flott utsikt også, og sveisen din var det ikke noe å si på. :o) Idag har det vært snø og vind her, men det ser bra ut for helgen.

    5. Det gjør seg med en tur ut. Det var sikker godt for deg etter en lang periode med sykdom. Fine bilder, tross alt bra at det er mildvær i lufta. Håper på en tur på ski i helga. Mildvær betyr kladdeføre for meg som aldri smører ski. Da får jeg heller gå en tur om natta av den grunn at det er kaldere om natta.

    6. annebe: Jeg kan leve lenge på det fine været vi hadde om tirsdagen… I dag var det jammen kommet noen cm med snø igjen, men det er så mildt at den har allerede begynt å smelte.

    7. Hanne Beate: Tusen takk ;o)) Vi unngikk snøværet til sent ut på kvelden i går, og i løpet av natten har det kommet noen cm. Det er mildt, så alle gatene var bare. Håper det blir litt fint i helgen igjen, for jeg kjenner at jeg lengter etter sol og varme ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg