Det er så deilig

Til tross for kuldegrader langt ned med doble tall, så er det i alle fall en ting som er positivt. Det er at nå er det nesten eller helt lyst når man drar på jobb, avhengig av når man kommer seg ut døra, og det samme når man kommer hjem. Det er ikke lenge siden det var bekmørk da jeg dro, og likeså når jeg kom hjem igjen… Å det var deprimerende det, ikke sant!!

Akkurat i skrivende stund er jeg i ferd med å pakke sammen for å komme meg hjem. Klokken er 16:31 og solen skinner fra en ganske blå himmel, er ikke det herlig så vet ikke jeg ;o))

Winterday
Licensed from: mariah / yayimages.com

#dagslys #morgen #ettermiddag #oppløftende #blogg

18 kommentarer
    1. Ja, fordelen med høytrykket er at det er strålende sol og den varmer også. Det er bedre med kulde nå enn i januar, for nå blir det mye mildere utover dagen.

    2. Ja jeg sier det samme til Hr Frodith hver mÃ¥rra nÃ¥r jeg stÃ¥r og hutrer foran vinduet, og venter pÃ¥ kaffen skal bli klar… Hutrer og fryser, men sier høyt: Ja, HVERTFALL er det lysere ute, om ikke annet 😀

    3. Dagene er blitt lengre og godt er det. Da er det noe som tyder på at det går mot vår snart. Var 4 km på ski i ettermiddag men mye is i sporet og måtte nesten gå fiskebein på flatmark. Så det var langt fra noe slikeføre. Men det var godt alikevel så det blir neppe noen skitur i helga som kommer.

    4. Hanne Beate: Det er noe fornuft i det du sier, men kunne jeg velge ville jeg nok heller hatt kulden i januar. For nÃ¥ lengter jeg etter Ã¥ orke Ã¥ være utendørs, uten Ã¥ fryse sÃ¥ fælt… Det er vel en overgangsperiode tenker jeg, og sÃ¥ kommer de varmere dagene etterhvert ;o))

    5. fruensvilje.blogg .no: Ja jeg nyter hvert ekstra minutt vi får med sol og dagslys, ettersom dagene går. Mørketiden er tung og slitsom å komme seg igjennom dette året syntes jeg.

    6. Helge: Det at det har vært så kaldt, har vel gjort sitt til at skiløypene har blitt ekstra glatte. Det er jo glatt andre steder også. Ja jeg gleder meg virkelig over at det er lysere, og om litt kommer vel varmere dager også ;o))

    7. Helt enig!
      Kunne gjerne dratt og blitt i for eksempel Spania jeg nÃ¥! Men slik nydelig pÃ¥ bildet vil jeg gjerne ha det til pÃ¥sken – og pÃ¥ fjellet 🙂
      Gjør mye at det er lyst ja!
      God kveld videre til deg 🙂

    8. Marianne Kaspersen Dignes: Lyset har så mye å si for både kropp og sjel ;o)) Humøret mitt stiger noe trinn, når det er lyst fra jeg står opp til lenge etter jeg kommer hjem. Hmmm, Spania høres slettes ikke vondt ut nå i disse kalde tider ;o))

    9. I r l i n: Bildet er veldig flott, men jeg kan nok ikke ta æren for Ã¥ ha tatt det selv. Soldager vil ha mange av, nÃ¥ har vist sola gÃ¥tt i dvale igjen…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg