Ovnsbakt fiskefilet i Italiensk saus

I går fortalte jeg om at jeg hadde fått tips om en god fiskemiddag fra Findus, og i dag har jeg hatt den til middag. Jeg var veldig spent på hvordan den ville smake, og om den hadde nok smak for min gane. Lovet jo at jeg skulle komme tilbake med en vurdering i dag ;o))

Sånn så den ut før jeg puttet den inn i ovnene, og helt ærlig så den ikke spesielt spennende der den lå på vent. Formen stekes midt i ovnen på 225 C i ca 35 min. Det kommer selvsagt litt ann på ovnen man har, men den var helt ferdig etter 35 min i min ovn.

Her er altså formen ferdig, og til min store glede var det mye saus omkring fisken. Sausen smakte godt av tomat og forskjellige krydder. Det var mye smak, og hver munnfull var en glede for smakssansene. For de som ikke er så glad i mye smak av tomat, vil kanskje ikke være overbegeistret for formen. Selv elsker jeg smaken av stekt tomat, og de saftene som siver ut under stekingen.

For den som ikke er så glad i å stå å kokkelere på kjøkkenet, men som vil ha en godt og smakelig måltid er denne retten midt i blinken. Med andre ord, jeg kan varmt anbefale den ;o)) Selv kommer jeg garantert til alltid å ha en sånn form i fryseren til en hver tid ;o))

#fisk #middag #italiensk #saus #smakelig #tomater #urter #mozzarella #godt #anbefaling #blogg

20 kommentarer
    1. Var god den, måtte teste den selv i dag jeg. Kokte poteter til jeg og grønnsaker. Mye smak, men ikke for mye. Enkelt og kjekt. Ikke så dyrt heller.

    2. Ikke sett den i butikken..men skal sjekke den, jeg liker mozarella og slikt men ikke mannen..sÃ¥ da kan han ha “vanlig”fisk nÃ¥r jeg tester denne.. Ser godt ut i alle fall :))

    3. Takk for tips. Høres ut som slik mat jeg liker. Kan gjerne spise fisk med tomatsaft rundt. Enig i at den ikke så særlig spennende ut i frossen tilstand, men det kom seg etter stekinga. Hva var prisen på dette?

    4. karidansen: Jeg husker dessverre ikke hva jeg betalte for den, men mener den ikke var så dyr. Gøy å komme over et fiskealternativ som smaker så godt, syntes det ofte er vanskelig ;o))

    5. alltid godt å få gode annbefalinger på gode ferdigretter :=) selv kjøpte jeg er ferdig grøt i går ,en på byggryn den tenkte jeg å ha til lunch i dag,sikkert ikke like full av smaksopplevelser som fisken din da hi hi

    6. fruensvilje.blogg .no: Greit å skryte litt av disse ferdigrettene, når det faktisk lever opp til forventningene, som denne faktisk gjorde ;o)) Jeg har ikke forsøkt byggrynsgrøten, men vurderte den her i forrige uke. Så endte jeg opp med risgrøt i stedet ;o))

    7. Jeg må innrømme jeg blei litt glad når jeg så den ferdig laget, for den så ikke særlig god, eller spennende ut fryst 😛 he he..
      Har aldri smakt denne, men skal jaggu se etter den på butikken neste gang 😀

    8. Takk for tips, – denne skal jeg prøve! Junior er ikke noe glad i fisk, men vil tro denne faller i smak. Iblant spiser han makrell i tomat, og dette er jo ogsÃ¥ tomat sammen med fisk.

    9. Elevele: Hihi, jeg mistet nesten lysten da jeg tok den ut av pakningen, for den virket lite innbydende. Grå og trist. Du burde virkelig teste den, supergod.

    10. Hanne Beate: Jeg tror at dette er en vinner, selv for de som ikke er overbegeistret for fisk. Det smaker fisk, men med så mange ekstra gode smaker ved siden av går det greit ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg