Ikke mye å se i dag

At det skulle bli tåke i dag viste jeg, men at den skulle bli så grøtete hadde jeg vel ikke trodd… Det er så mye tåke at man knapt kan se over gaten, og innen det lysnet ordentlig var det nesten litt skummelt.  Når det er så mye her oppe i høyden, lurer jeg på hvordan det er nede i Oslo sentrum. Noen ganger så er det klarvær der nede, når det er tett tåke oppe hos meg…. Jeg får se når jeg kommer ned i sentrum om litt.

Etter å ha vært hjemme fra jobben en hel uke med feber, hvor jeg ikke har gjort noe mer anstrengende omtrent enn å gå ut på kjøkkenet å fylle på vannflaske og kaffekopp, tok det på å være på jobb en hel dag. Det gikk greit, men jeg ble veldig sliten, så nesten hele kvelden i går satt jeg mest å halvsov foran TV’n. Det går seg nok til utover i uka tenker jeg…., og i morgen skal jeg trene igjen. Det pleier å være en fin energi-innsprøytning ;o))

Ha en fin dag ;o))

#vær #tåke #grøtet #sliten #trene #form #helse #blogg

19 kommentarer
    1. Det var tjukk tåke her i dag tidlig men nå er det jo sol og varme ute. Fikk sms at min sykkel var ferdig reparert. Det er greit at de sier i fra på den måten. Men de kunne jo fortelle meg hvor mye det kosta i den samme meldinga. Skal selvsagt betaler servicen men jeg syns det hadde vært en liten ekstraservice og vite prisen før jeg kom. Hadde ikke tatt så lang tid og legge sammen for de i butikken. Så akkurat det har jeg tenkt på mange ganger.

    2. Toini: Jeg var en aldri så liten luftetur ute på taket til bygget jeg jobber i nettopp, og da kunne jeg se antydning til sol. Kanskje det blir fint i ettermiddag ;o)) Ha en fortsatt fin ettermiddag.

    3. Her har det vært sol og godt og varmt ute i hele dag. Men formen er ikke på topp så jeg har ikke klart å sitte ute.
      Håper på bedre form snart jeg også.
      Ha en fin dag.

    4. Helge: Veldig greit å vite hva man skal betale innen man kommer og skal betale. Jeg bestilte time til skifte av sommerdekk på bilen, og da de bekreftet at datoen jeg ville ha var OK, da oppga de samtidig prisen også.

    5. Mona Iren: Det begynner å sprekke opp, og sola kikker fram litt nå og da. Så det ser ut til at ettermiddagen blir fin ;o))

      Du får ha en riktig God Bedring ;o))

    6. fruensvilje.blogg .no: Heldigvis har tåken sklidd vekk, og akkurat i skrivende stund skinner sola igjen. Det passer perfekt for nå skal jeg dra hjem fra jobb, og er jeg heldig kan jeg sitte litt på balkongen før den går ned.

    7. Starta med tåke her også..men jammen ble det en fin dag med mye sol :)) Da håper jeg formen din kommer seg og at morgendagens trening bli positiv og bra :))

    8. Wow, her var det jaggu tåke ja. Ikke den beste utsikten da nei. Så bra du er tilbake på jobb. Det er best å hvile når en føler mest for det, og trene om en føler for det. Ha en fin kveld!

    9. annebe: Det gÃ¥r bedre med formen i dag… Var nok bare den første dagen hvor det ble litt uvant Ã¥ være pÃ¥ alerten hele dagen. Gikk greit i gÃ¥r ;o)) Det ble litt sol hos oss ogsÃ¥ utover ettermiddagen, men innen jeg kom hjem var den borte igjen. Satser pÃ¥ mer sol i dag ;o))

    10. toveview: Ja, jeg syntes det var godt Ã¥ begynne Ã¥ jobbe igjen… Lediggang over lengre tid er ikke spesielt givende. I dag gleder jeg meg faktisk til treningen om noen timer, skal bli godt Ã¥ fÃ¥ bruke kroppen litt ;o)) Ha en fin onsdag.

    11. frodith: Ja innen jeg klarte å komme meg hjem fra jobb, sånn ut på ettermiddagen en gang, var det ordentlig trist. Da var det mye mer hyggelig inne med tente lys i alle lyslyktene ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg