En treg start i dag…

I går ble jeg sittende alt for lenge oppe, og det straffer seg jo dagen der på… Jeg våknet første gang ved 10 tiden, kikket på klokken og så klarte jeg å sovne igjen en halvtime. Da jeg våknet igjen spratt jeg opp av senga, ordnet med morgenstellet til kattene før jeg gjøv løs på sengen min å skiftet sengetøy, og fikk det i vaskemaskinen.

Jeg måtte lukke soveromsdøren mens jeg holdt på med sengen, ellers hadde Vinja kommet for å hjelpe meg. Vel hun mener at hun hjelper til….. Det blir bare kaos, og da er det best å stenge henne ute, hihihi!!

Morning coffee

Licensed from: alenkasm / yayimages.com

Akkurat nå nyter jeg min andre kaffekopp mens jeg hører på musikk på det gamle anlegget mitt. Som jeg nevnte så står det bare på en stol nå, og jeg tenkte at jeg skulle stikke innom Fretex for å se om de hadde noe jeg kunne bruke i stedet. Jeg har sett at de av og til har fått inn bord til gamle anlegg, og det hadde vært perfekt om jeg fant et ;o))

Jeg hører på Queen’s Who wants to live forever, som er en av de fineste og såreste låtene de noen gang har laget. Jeg får tårer i øynene hver gang jeg hører den.  Queen var og er en av mine store favoritter, men helt det samme er det jo ikke når Freddie ikke er der mer. At han døde satte meg veldig ut, og jeg ble så trist og lei meg å syntes det var forferdig at han ikke var der mer. Bare for å gjøre meg selv enda mer trist hørte jeg denne sangen om og om igjen… Jeg tror jeg elsket å plage meg selv den gangen!!

Ute ser det ut til å bli en veldig fin dag, sola skinner og himmelen er helt blå. Det blåser en del, og jeg krysser fingrene for at vinden ikke drar med seg en haug med skyer som dekker himmelen. Jeg har ikke helt de store planene for dagen, men jeg må ut en tur for å ordne noen ting litt senere.

#lørdag #formiddag #sengetøy #morgenstell #katter #vaske #kaffe #queen #musikk #vær #nyte #blogg

8 kommentarer
    1. Fin låt det der. Fikk meg litt kultur i dag, en lørdagsopera utenfor Drammen, men med noen av de samme utøverne som jeg har opplevd i Oslo. Det var en fin opplevelse dog noen kort. Nå er det bare og komme seg ut. Det blir en sykkeltur i kveld. Ha en fin kveld.

    2. Toril sin hverdag med musikken: Så langt har dette vært en perfekt dag, sittet ute litt på balkongen i sola og jeg har også vært en snartur ute. Det var så deilig temperatur, selv om det blåste kraftig ;o))

    3. Helge: Ja den er både vakker, fin og trist på en gang. Jeg var ikke så begeistret for opera før, men har fått mer og mer sansen for det. Bestis og jeg har tenkt å skaffe oss billetter til den klassiske Tryllefløyten, som skal settes opp nå i 2018.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg