En behagelig start på dagen

For en herlig tid vi har nå, varmt og godt allerede tidlig på morgenen. I dag starter jeg dagen med en kopp kaffe ute på balkongen, sammen med Ronja. Hun ligger å snorker i stolen ved siden av meg 😍

Jeg skulle nok ha vært litt mer forsiktig i går, for jeg kjenner at nakken min ikke er fornøyd. Så misfornøyd at jeg skal ta det helt med ro, og gjøre minst mulig i dag…. Vel, jeg skal røre på meg altså 😄

I det jeg gikk ut å satt meg, kunne jeg høre et av bydelens musikkorps. De kom marsjerende nedover gaten her nedenfor, og det var Oppsal Skole sitt korps som kom. Det var gledelig å se at de har fått et stort korps, men mange unge.

Det ble fint i balkongkassene mine også, og jeg er veldig fornøyd med fargene jeg valgte. De går godt sammen, og når lubelian også kommer etterhvert blir det enda finere 🤓

Ønsker alle en strålende dag 🌸

#balkongliv #balkong #morgenkaffe #nyte #korps #varmt #nydelig #blogg

14 kommentarer

Siste innlegg