IKEA i går

Det å ta seg en tur på IKEA er ofte forbunnet med stress og mas, i alle fall for meg. Ofte kommer jeg ut derfra både frustrert og vill i blikket, hihi! I går ble jeg med Bestisen når hun skulle kjøpe seg nytt skrivebord, skuffeseksjon og matchende hylle. Møblene hadde hun allerede sett på fra før, så det var egentlig bare å finne ut hvor de var plassert.

Jeg skal bytte ut møblene jeg har inne på kontoret litt senere, og jeg hadde funnet noe på nettet som mente kunne passe. Noen ganger er det jo sånn at det ser perfekt på nettet, men når man får se det “in real live” er det ikke alltid tilfelle. Denne gangen var det som jeg hadde håpet. Før jeg handler inn nye møbler, må det ryddes og kastes en del inne på kontoret… Noe jeg hadde kommet til å gjort uansett om jeg ikke skulle ha byttet ut møblene ;o))

Det tar på å handle møbler, så vi gikk på kaféen og kjøpte et megastort reke og eggesmørbrød. Siden vi syntes at vi hadde fortjent det så unnet vi oss et lite sjokoladestykke til kaffen ;o))

Når det gjelder å skru sammen møblene, ble det stort sett overlatt til den yngre garden som niesen til Bestisen og en venninne av henne. I utgangspunktet skulle det ikke være et stort problem å skru sammen et IKEA møbel, men hvis man først begynner å tulle…., ja da blir alt bare feil.

Det skjer store forandringer hjemme hos Bestisen om ikke lenge. Da flytter niesen hennes inn hos henne, ettersom hun må flytte ut fra leiligheten hun leier. For å få det regnestykket til å gå opp, plassmessig altså, må enkelte møbler demonteres og flyttes ned i boden. Det ser ut til at de har en plan, og funnet ut hvordan de skal ordne seg.

#møbler #skrivebord #skuffer #hylle #ikea #handle #lunch #montere #blogg

6 kommentarer
    1. Toril sin hverdag med musikken: Jeg elsker IKEA, og alle de spennende løsningene de har, men det er stressende å handle der. Enda mer så, når man selv frakter varene hjem. Forandring kan være spennende ;o))

    2. Kan være koselig også syns jeg…om man bare tar det med ro…og går å titter..men man kan ikke ha med seg noen som stresser…da blir det stress….Godt å komme seg ut litt for deg, tenker jeg…ha en god kveld!

    3. Toini: Hvis det ikke er mye folk er det bare kos å gå på IKEA, og ja det var godt å komme ut å røre på seg ? Huff å ha med noen som stresser er helt umulig. Ha en fortsatt fin torsdagskveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg