Det svir og renner 😪

Hva er det som svir og renner? Jo øynene mine, og i så stor grad at jeg blir helt våt i hele ansiktet. Det startet på morgenen i dag, og holder på enda. Til å begynne med trodde jeg at det var for at jeg hadde fått solkrem på øynene da jeg smurte meg, men etter som dagen har gått har jeg skjønt at det ikke er tilfellet.

Jeg var en tur nede ved Østensjøvannet og tok noen bilder på formiddagen, og det var ikke spesielt festlig. Øynene rant og sved sånn at jeg nesten ikke så skjermen på kamera. (kommer et eget innlegg fra Østensjøvannet senere) Når vi (bestisen og jeg) dro innom Bryn senter roet heldigvis øynene mine seg litt, men så fort jeg gikk ut igjen startet det opp igjen.

Woman hand closes eyes with eye pain, health care and medical co
Licensed from: MRAORAOR / yayimages.com

Jeg har ingen allergimedisin, men jeg har forsøkt å lindre litt ved å skylle øynene i kaldt rent vann. Det hjelper en liten stund, så er det påan igjen. Det er jo så fint vær at jeg kan jo ikke sperre meg inne heller, for det må nytes mens vi har det. Plutselig blir det væromslag….

Burde egentlig ha tatt en ordentlig allergitest for lenge siden, men har bare utsatt det hele tiden!

#allergi #øyne #renne #svir #ubehag #blogg

4 kommentarer
    1. solliv: Det er veldig slitsomt nÃ¥r det skjer… NÃ¥ som kvelden har kommet ser det ut som det har roet seg.Jeg fÃ¥r bare krysse fingrene for at det ikke er like ille i morgen.

    2. Du fÃ¥r kjøpt allergi piller og øyedrÃ¥per uten resept nÃ¥..sÃ¥ er jo bare Ã¥ prøve…mye gresspollen nÃ¥…Bjørn begynte ogsÃ¥ Ã¥ slite med øynene her om dagen…HÃ¥per det snart blir bedre…ha en god dag!

    3. Toini: Ja det ser ut til at jeg er nødt til Ã¥ gjøre noe nÃ¥, for sÃ¥nn som dette kan jeg ikke fortsette. Det renner litt i dag ogsÃ¥, men jeg har ikke vært ute enda…. Ha en fortsatt fin lørdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg