Jeg var hos legen i går

Det går ikke akkurat fremover som jeg hadde håpet med skulderen og nakken min. Betennelsen sitter godt nedover langs skulderbladet, og selv med både betennelseshemmende tabletter og trening er jeg ikke der jeg hadde håpet å være.

I går var jeg på nytt hos legen, og endte opp med en ny sykemelding. Denne gangen ble det til og med 27. juli. Ettersom det var en stund siden jeg hadde tatt MR, ville legen at jeg skulle ta en ny. Jeg tok av den venstre i fjor, mens det er veldig lenge siden jeg tok av høyre. Det skal bli interessant å se hva som foregår inni skulderen.

Jeg er jo en person som liker å observere folk, og det får man rikelig anledning til når man sitter på et venteværelse. I går var det ikke mange pasienter der, kun 5 stk med meg. En mann som satt å avslappet av med en avis, en ung dame satt å støttet hode i hånden, en eldre dame satt å tviholdt på vesken sin som om noen skulle stjele den, en annen dame så ut som hun sov, og så var det meg som satt å kikket på alle de andre, hihi!!

Det er ikke aircondition på venteværelset, bare en liten vifte så det var ganske varmt å sitte der… Legen var litt forsinket, så jeg satt en stund å ble varm i pannen ;o)) Selv om det også var varmt ute, var det litt luftigere siden det blåste litt.

#lege #syk #sykemeldt #betennelse #skulder #nakke #mr #undersøkelse #venteværelse #observere #varmt #blogg

16 kommentarer

Siste innlegg