Sløver i varmen med Storytel

I dag kom varmen tilbake både ute og inne i kroppen min… Jeg våknet tidlig i dag morges med feberhete kinder, og følte meg ikke akkurat i storform. Feber i kroppen når det er så varmt er ikke det festligste som finnes nei. Så derfor blir det som var planlagt i dag lagt på is, eller rett og slett ikke gjort i det hele tatt.

Jeg hadde derfor tenkt å synke langt ned i godstolen for å lese, men øynene mine svir og renner så det ble det ikke noe av. Derfor logget jeg meg inn på Storytel, og begynte å lete etter en bok som fristet å høre på. Til slutt kom jeg over Victoria Hislops bok, Postkort fra Hellas. Jeg har lest et par av hennes bøker tidligere, og likte skrive- og fortellerstilen hennes. Jeg har ikke kommet så langt i boken enda, men den virker lovende ;o))

Veldig praktisk dette med Storytel, for man kan lytte til boka man holder på med hvor og når som helst. Siden alt er på mobilen så tar det ikke noe plass heller. Nå er jeg veldig glad i å lese bøkene selv også, men lydbok er ikke noe dårlig alternativ det heller ;o))

Leser du helst bøker selv, eller syntes du det er greit å høre på lydbok også?

#lese #lytte #bøker #storytel #syk #forkjølet #varmt #blogg

20 kommentarer
    1. Robert’s Photography and Digit: Du burde teste det ut… Jeg har blitt helt hekta pÃ¥ Storytel, og har fÃ¥tt med meg mange flere bøker enn jeg ville ha gjort ellers.

    2. Robert’s Photography and Digit: Ja det vil jeg si det er. Det er ikke bare norske bøker, men ogsÃ¥ utenlandske. Vet man originaltittelen finner man dem ogsÃ¥ pÃ¥ orignalsprÃ¥ket, hvis man ønsker det.

    3. Så søt en rosa kattepus da i godstolen med lydbok på øret, med egen emoji i armkroken, herlig! Jeg har aldri lagt til storytel, som jeg regner med er en app. Leser helst bøkene heller. Jeg har aldri hørt på lydbøker, men sikkert praktisk om en er alene og kan bestemme selv hva som skal stå på. Den boken du sikter til vil jeg også lese om du anbefaler den. Håper å høre fra deg om det. God bedring og ha en god morgendag!

    4. god bedring,det høres varmt ut :=) jeg har fått litt øreverk nå til kvelden,håper det går fort over for vi starter ferien vår på søndag og turen vår går nordover,iallefall første uke for det er melt varmt og godt vær der neste uke ,iallefall der vi har planer om å være

    5. solliv: Jeg nettopp inne å sjekket, men siden det også er en betalingsapp så tror jeg at jeg holder meg til Storytel. Den blir jeg automatisk trukket via Telia.

    6. toveview: Tusen takk ;o)) Jeg har alltid vært glad i å høre på hørespill fra jeg var barn, så dette er midt i blinken for meg. Når det er sagt er jeg veldig glad i å lese selv også ;o)) Du skal få høre hva jeg syntes om boken når jeg har hørt den ferdig.

    7. fruensvilje.blogg .no: Tusen takk ;o)) Tror ikke det er noe langvarig dette jeg har pådratt meg, men det var vel uungåelig med varmen og viftene som går både inne og i bilen. Jeg blir varm og kald om hverandre.

    8. Bøker er det dÃ¥rlig med her. komfyren min streika i dag sÃ¥ i morgen mÃ¥ jeg skaffe en ny. Leie saker, ikke sÃ¥ gammel heller, men den tok all strøm pÃ¥ kjøkkenet sÃ¥ derfor var det game over. Det er bra at det ikke er fredag den 13 hver mÃ¥ned…..

    9. Helge: Så ergelig at komfyren din har gått i stykker, for det er jo noe man bruker stort sett hver dag. Håper det går greit å skaffe en ny en. Fredag den 13 er min lykkedag ;o))

    10. Jeg savner tiden hvor jeg hadde ro i meg til å lese bøker. Og jeg er der at jeg fysisk må ha boken i hånden- elsker lukten av bøker altså 😀

    11. Siv Svanem: Det var nok litt sÃ¥nn her ogsÃ¥… Spesielt om sommeren, da hadde jeg alltid et lager med bøker som jeg faktisk leste innen høsten kom.

    12. Toini: Ja du vet det er en dårlig kombinasjon med en kropp som ikke tåler, å bli varm og kald om hverandre. Jeg har klart å miste stemmen til i dag, men feberen er heldigvis ikke like høy. Så ja her blir det nok en avslappende dag ;o)) Ha en fin lørdag du også.

    13. Elevele: Det blir dessverre ikke like mye lesing på meg heller som før. Jeg må ha ro i kroppen for å få det til også, men har en tendens til å sette på tv eller noe annet som forstyrrer.

      Håper at jeg skal klare å få lest litt bøker samtidig som jeg lytter til lydbok i løpet av sommeren.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg