Smoothie maskinen døde den…

Når det er så varmt som det har vært nå i flere uker, er det godt å avkjøle seg med en smoothie. I helgen ble det brått slutt på den gleden dessverre, for min kjære rosa smoothiemaskin hadde avgått ved døden. Den virket den ene dagen, men dagen etter når jeg skulle bruke den var det ikke liv i den i det hele tatt.

Da jeg brukte den dagen før fylte jeg den litt full, og den brukte litt tid på å mose frukten som satt seg fast midt i flasken. Den ble veldig veldig varm, så det var vel et eller annet som gikk feil inni der. Så kom jeg på at jeg hadde jo en litt større og kraftigere en inne i skapet, vel det var delvis sant. Jeg hadde motordelen, mens glasskolben var borte. Den hadde jeg gitt bort sammen med den gamle kjøkkenmaskinen min. Trodde den tilhørte den jeg, maken til idiot skal man lete lenger etter, hihi!!

Hadde ikke lyst til å bruke masse penger på en ny dyr maskin, så jeg stakk ned på Clas Ohlsson i går og fant en som passet midt i blinken.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det ble da denne fra Coline, et merke jeg ikke hadde hørt om før, som kom med 3 beholdere i forskjellige størrelser, lokk med drikketut, lokk til oppbevaring, en beholder med hank m/lokk, to knivsett (et for frosne produkter, is eller harde nøtter, og et som kan brukes til litt mykere produkter) Alle beholderne er av hardplast, så de er sikkert ikke like hardføre som de sommer i glass.  Til mitt bruk tenker jeg at det er helt greit.

Har du hørt om dette merket?

#shopping #clasohlsson #smoothie #smoothiemaskin #ødelagt #blogg

 

12 kommentarer
    1. Kjedelig at slikt skjer. Har aldri hørt om merke. Så er vi i august og en nevø av meg har bursdag i dag, sender en sms. I går var det endelig godt med regn og lyn og torden. Og det var det mange som satte pris på.

    2. Coline er et varemerke som kun selges av Clas Ohlson. Jeg har en nuppefjerner i det merket, og den fungerer helt greit. Godt med smoothie nå i denne varmen! :o)

    3. Ikke hørt om merket..men nÃ¥ er det sÃ¥ mye nye merker…sÃ¥ bare Ã¥ kjøpe om man liker det tenker jeg….SÃ¥ synd du har gitt bort den delen da….greit Ã¥ ikke ha alt for mange dingsebomser…hihihi..Ja det er nok motoren som skar seg nÃ¥r du kjørte den for hardt..de tÃ¥ler ikke mye…HÃ¥per denne nye tÃ¥ler litt mer….kos deg!

    4. Jeg har aldri hørt om merket jeg heller. Det er jo så kjedelig når smoothiemaskinen går i stykker. Min gamle gjorde det, og jeg var ikke sein om å kjøpe meg en ny. De skal jo tåle litt da. Nettopp det synes jeg er vanskelig.
      Ønsker deg en kjempefin onsdagsettermiddag 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    5. Helge: Veldig kjedelig når hjelpemiddlene går i stykker på denne måten, men nå ordnet det seg jo. Det er jo ikke noe kjent merke jeg kjøpte, men så lenge det fungerer spiller det jo ingen rolle ;o))

      Ja det gjorde virkelig godt med regn og torden, noe som gjorde at vi fikk væromslag. Jeg ble faktisk grandtante for 11 gangen her for ikke lenge siden, det var veldig stas ;o))

    6. Toini: Før turte jeg aldri kjøpe merker jeg ikke hadde hørt om, men nå er jeg ikke så redd for å teste de ut. Jeg har vært litt flinkere til ikke å fylle beholderen opp til randen, og da har det gått veldig fint ;o)) Vet du, jeg kunne ha sparket meg i baken, hvis jeg hadde klart, av irritasjon over at jeg klarte å kvitte meg med glasskolben til den andre maskinen.

    7. Toril sin hverdag med musikken: Den nye maskinen er nok ikke like kraftig som en av de som er større, sÃ¥ jeg mÃ¥ bare passe pÃ¥ Ã¥ ikke fylle den til randen. Det var det jeg gjorde feil sist gang… Jeg er fornøyd med den sÃ¥ langt, sÃ¥ fÃ¥r vi se hvordan den klarer seg pÃ¥ sikt. Ha en fortsatt fin fredag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg