Nye filleryer Рm̴ ligges inn

På fredagen var jeg en tur nede på Rusta for egentlig å kjøpe avfallsposer både til søppelbøtten og til kattedoen. Bare for å ha sagt det, så ble begge deler i rosa, hihi!!  Filleryene jeg hadde ute på balkongen var modne for utskiftelse, så jeg svingte innom teppeavdelingen og hentet med to nye.

Jeg valgte maken til de jeg fra før, da de passer godt til de nye grå putene jeg kjøpte til stolene og krakken min. Jeg hadde ikke engang fått av plasten som holdt dem sammen, før Ronja og Vinja kastet seg over dem. De snuste på dem og gnudde seg inntil dem. Når jeg så fikk lagt de på gulvet, nærmest kastet de seg ned på ryene. Der ble de liggende og kose seg resten av kvelden. Det samme gjorde de i går og i dag også… Nå er det ikke så varmt ute på balkongen lenger, og begge to har kommet inn å ligger i sofaen å koser seg i stedet ;o))

#fileryer #ryer #katter #kose #nyte #nytt #rusta #blogg

12 kommentarer

Siste innlegg