Jeg startet dagen med en kopp te

Jeg kan vel ikke påstå at jeg er den store te drikkeren, men av og til syntes jeg det kan være litt godt. Akkurat i dag var jeg litt frossen i kroppen, og da var det godt med en lun kopp te. Dessuten ville jeg prøve en ny sort som jeg kjøpte i går, da jeg var på Hadeland Glassverk. Det var en pakke med en boks med te, og en eske med trøfler. Sistnevnte har jeg ikke smakt på enda.

Teen solgte de inne i Kramboden, og den var laget av bringebær. Smaken er frisk og det dufter så behagelig av den. I tillegg er den litt søt i seg selv, så man trenger ikke mye søtningsmiddel i den. Når jeg først drikker te, liker jeg at den er litt søt så jeg brukte 3 suketter i den koppen jeg brukte.

Hva med deg, drikker du te eller kaffe?

#te #kaffe #bringebær #smak #trøfler #hadeland #glassverk

16 kommentarer
    1. Det går i kaffe her. Te har jeg aldri smakt tror jeg, det er noe som minner meg om England for der drikker de mye te. Tor nok det er egne tebarer i Oslo men det er flere kaffebarer.

    2. Vi drikker te til brødmat, bÃ¥de morgen og kveld, og da gÃ¥r det i Lipton. Det er godt med andre smaker nÃ¥r man bare skal drikke te. Jeg er medlem av kundeklubben til Kitch’n, og Ã¥rets bursdagsgave fra dem er akkurat sÃ¥nne trøfler. Jeg hentet min pakke idag, og de var supergode! Mye spennende pÃ¥ Hadeland Glassverk, – jeg kjører forbi der ganske ofte og seinest pÃ¥ søndag. :o)

    3. Jeg er nok kaffe dame ja..men fÃ¥r jeg servert en kopp te..sÃ¥ er det litt godt…Jeg har smakt noen sÃ¥nne trøfler og de er farlig gode!! nammmmmm

    4. Det går mest i kaffe her. Men én sjelden gang smaker det godt med te også. Da liker jeg helst de med masse smak. Som f.eks de med bærsmak.

    5. frodith: Trøflene var altsÃ¥ sÃ¥ gode…., og de smeltet i munnene ;o)) Jeg fÃ¥r helt vann i munnen bare av Ã¥ tenke pÃ¥ det, og NÃ… er det jo ingen igjen heller, uhu!

    6. Helge: Jeg er nok mest glad i kaffe jeg også, men av og til syntes jeg at det er veldig godt med en søt kopp med te. Tror ikke jeg har hørt om tehus her i Oslo, men de finnes helt sikker ;o))

    7. annebe: Fargen ser innbydende ut, og det både dufter og smaker helt himmelsk. På vinteren drikker jeg en del te på kvelden, for det varmer en kald kropp samtidig som det smaker godt. Ellers er jeg nok et utpreget kaffemenneske ;o))

    8. solliv: Jeg er nok et utpreget kaffemenneske, som av og til syntes det er godt med en kopp med søt te. De beste teene er de som er naturlig søte, og som ikke trenger å tilsettes noe ekstra søtt ;o))

    9. Hanne Beate: Huff da, fÃ¥r jeg de trøflene hos Kitch’n…. Skulle ønske jeg ikke viste det, for de er altfor gode, hihi!! Jeg er nok et kaffemenneske, men jeg syntes det er godt med te innimellom. Da er jeg mest glad i den økologiske sorten laget av forskjellige frukter, og de er det ikke alltid man trenger Ã¥ tilsette sukker eller suketter ;o))

      Vi har tenkt å ta oss en tur tilbake til Hadeland Glassverk nærmere jul, for da å se om vi kan finne noe spennende til jul.

    10. Toini: Der sa du det, trøflene var/er farlige gode. De smeltet i munnen, og hadde en deilig smak ;o)) Jeg er nok også mest kaffedame, men innimellom er det godt med en kopp med te. Kanskje mest på mørke og gustne vinterkvelder ;o))

    11. maiken: Ja litt artig at de sto strikkete på pakken. Veldig kos på en mørk høst eller vinterkveld, med søt te og djevelsk gode trøfler, mmmm Sistnevnte er det dessverre ikke noe igjen, mens teen kan jeg fortsatt kose meg med utover høsten ;o))

    12. Mona Iren: Jeg er som du, liker best te med bærsmak. Det er nok nå på høsten og vinteren jeg syntes at det smaker best med te, ellers går det nok mest kaffe ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg