Jeg tok meg en kjøretur

Tidligere i sommer så meldte jeg meg inn i Norsk Revmatikerforbund, og litt senere fikk jeg en stor konvolutt med masse informasjon. En av tingene de fortalte om var at en gang i måneden møtes Oslo Syd Revmatikerforening på Egon Nordstrand. For noen dager siden fikk jeg en mail med invitasjon til medlemsmøte for nye medlemmer i morgen på Egon.

Selv om Nordstrand ikke ligger så langt fra her jeg bor, så er jeg ikke kjent der. Derfor tok jeg bilen og kjørte meg en tur før middag, for å kunne finne ut hvordan jeg skulle komme meg dit. Jeg blir veldig stresset når jeg ikke vet hvor jeg skal, og man kan jo være sikker på at noe skjer så man blir forsinket på dagen. 

Bare for å ha sagt det, så bor jeg ikke der bilde viser… Stoppet bare på t-banestasjonen på veg hjem for å kaste glass i kontaineren.

Jeg er en ordentlig rotekopp når jeg er ute å kjører, og havner ofte feil… Det gjorde jeg i dag også, selv om jeg kjørte etter GPS. Forsto fort at jeg hadde kjørt for langt, og snudde å kjørte tilbake. Da fant jeg Egon med en gang, og jeg fant parkeringshuset hvor jeg kan parkere bilen mens jeg er der.

Gruer meg litt for å dra dit ettersom jeg ikke kjenner noen, men jeg skal gå allikevel ;o))

#biltur #norskrevmatikerforbund #medlemsmøte #egon #nordstrand #gps #blogg

10 kommentarer
    1. Ja sånn gjør jeg også..men får som regel Bjørn til å kjøre og vise meg…hihih..Trygghet er godt..Ja jeg har også lurt på å melde meg inn..men har ikke fått rota meg til det..Det går nok mye bedre en du tror…for de fleste er nok ukjente for hverandre…Lykke til!

    2. Vi bor heller ikke så langt unna Nordstrand 🙂
      Du får ikke med deg noen du kjenner?
      Ellers får du bare hoppe i det. Sikkert flere som også kommer alene. Første gangen er alltid verst.
      Masse lykke til. Det går helt sikkert helt fint 🙂 <3

    3. Toini: Du har nok rett i at møtet går bedre enn jeg tenker i hode mitt ;o)) Det er sikkert flere som tenker som jeg gjør. Det føles litt godt å vite at jeg har vært der, så nå vet jeg akkurat hvor lang tid det tar å kjøre dit og hvor jeg skal gjøre av bilen ;o))

    4. fruensvilje.blogg .no: Jeg skal nok ikke ha noen problemer med å finne fram i morgen. Med GPS’n på fant jeg det jo veldig raskt i dag. Det er vel sånn at de fleste som skal på møtet ikke kjenner hverandre, så det er sikkert flere som føler det som meg. Det går nok greit ;o))

    5. poesimylife: Tusen takk ;o)) Jeg kan sikkert ta med meg noen, men jeg tenker at dette skal jeg klare alene. Det er som du sier, best å bare hoppe i det ;o)) Jeg har en tendens til å grue meg når jeg ikke har kontrollen, og så går det alltid mye bedre enn forventet ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg