Sliten og utmattet

Har du noen gang vært så sliten at du sitter i sofaen eller godstolen, og er så trøtt at du burde gått å lagt deg? Men så finner du bare ikke kreftene til å reise deg opp. Sånn hadde jeg det i går kveld… Da var jeg så vanvittig sliten at jeg satt rett opp og ned i godstolen uten å evne at reise meg opp. 

Jeg var ikke hjemme før klokka var 21:30 i går kveld, etter å ha vært noen timer på Strømmen Storsenter. Sammen med noen andre jenter/damer driver jeg å styrer med noe, men det kan jeg ikke fortelle om riktig enda. Det kommer et innlegg om det litt senere ;o))

Det var mye som skulle ordnes, og vi fløy inn og ut av butikkene så det ble mange handleposer. Noen av dem så tunge at vi måtte lesse av å legge dem i bilen. Etter å ha løpt rundt en stund begynte jeg å bli litt vissen i kroppen, så vi gikk å satt oss hos Jordbærpikene for å spise. Jeg vet ikke hvordan det var med de andre, men jeg hadde kun spist et par skiver brød tidlig på dagen så jeg trengte litt næring til kroppen. Det gjorde veldig godt å sitte ned en stund å slappe av….

Jeg har tydeligvis sovet godt og hardt igjennom hele natten, så godt at jeg ikke våknet før kl 10:30. Da kjentes kroppen helt nummen, og litt matt. Hadde store planer om å stå opp tidlig, for å dra ut for å handle inn kattesand og kattefór. Jeg må ut, men det blir ettermiddagshandel i stedet.

Da jeg kikket ut med søvndrukne øyne så jeg at det hadde regnet i natt, eller på morningen. Det er fortsatt ganske grått ute, men det har ikke kommet noe mer regn. Det ser ikke ut iflg værmeldingen i alle fall at det skal komme noe mer i dag, men kanskje litt i morgen.

Nå får jeg vel se å komme meg ut av døra, og bli ferdig med det jeg har planlagt i dag. Blogges ;o))

#sliten #utmattet #gåen #shopping #aktiviteter #blogg

20 kommentarer
    1. Jeg er så trøtt nå om dagen at jeg sovner med et brak i sofaen…Men når jeg kommer inn på soverommet og kommer meg i seng så er jeg LYS våken… I går bare sto jeg opp igjen og bestemte meg for å sove i stua om det måtte til 😀

    2. fruensvilje.blogg .no: Jeg har tatt det helt med ro i dag, og skal jeg fortsette med ut kvelden også. I morgen er opp tidlig for å ordne det siste ;o)) Du får være litt nysgjerrig en stund til, hihi!!

    3. frodith: Jeg klarer meg ganske greit de dagene jeg ikke gjør noe, men på de dagene hvor jeg er aktiv i flere timer på den ene eller andre måten, ja da blir jeg så sliten og trøtt at jeg sovner så fort jeg setter meg…

    4. Noen ganger er jeg så sliten at jeg ikke orker å reise meg og jeg sitter bare å gråter… Ha ha.. Da må jeg si i fra på forhånd til folk at det ikke er så ille som det kan virke, at jeg gråter altså, at jeg bare er sliten 🙂

    5. Toini: Hehe, du får nok lure en liten stund til, så skal jeg slippe katten ut av sekken ;o)) Jeg er heldigvis litt mer våken i dag, men er sliten i kroppen er jeg. Tror det er betennelsene jeg sliter med, som er årsaken ;o))

    6. Elevele: Når jeg blir så sliten som jeg var i går, litt bedre i dag, så kan også følelsene ta litt overhånd hos meg også. Jeg lurer fælt på hvordan det skal bli å begynne på jobb igjen, om noe redusert stilling, når jeg nesten ikke orker å springe rundt på et shoppingsenter i noen timer…

    7. solliv: Jeg skal prøve å la være, men når betennelsene blomstrer i kroppen så gjør det at jeg blir ekstra sliten når jeg er litt vel aktiv. Jeg vet ikke om det er såååå veldig spennende, men jeg skal fortelle mer om en liten stund ;o))

    8. poesimylife: Det er jo det jeg også burde ha gjort, lagt meg altså, men jeg kommer jo aldri opp av stolen jeg da ;o)) Det er ikke sånn superspennende, jo litt, hihi… Forklaring kommer om en liten stund ;o))

    9. Elevele: Jeg hadde ikke klart å jobbe så mange timer hver dag, har problemer med 8 timer også nå for tiden. Tenker jeg også blir sliten etter bare 4… Det går greit å løpe rundt på senteret, hvis det bare er jeg selv som handler. Skal jeg derimot gå etter andre, DA blir jeg supersliten, puh!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg