Gavene fra Babydusj’n

Tidligere i dag skrev jeg et innlegg om at vi hadde overrasket Kine, niesen til bestis Anne, med en Babydusj, og du kan lese innlegget HER. Jeg hadde ikke tatt noen bilder av bare gavene, men det hadde Kine, og nå har jeg spurt om jeg kunne bruke hennes bilder. Hun sa at det var i orden.

Hun fikk så mye fint, og i dette innlegget kan du se alt sammen ;o))

Her har Kine lagt ut alle gavene på skjenken, og legg spesielt merke til rammen med hønsenetting. Den hadde vennene Ernst og Henriette ordnet med, og de hadde tatt med et polaroidkamera til festen. Alle gjestene ble tatt bilde av, og de bildene som ble igjen tok Kine selv. Alle sammen ble så festet på hønsenettingen med søte små klyper. Dette syntes jeg var en så smart og god ide som blir et fint minne ;o))

Gavene hun fikk var både kjøpt i butikk, og laget av venninnene… Fra før har hun fått en hel del, så hun har mye lekkert tøy å ta kle på guttene når de blir født ;o)) 

Det første gangen jeg var med på å arrangere og gjøre i stand til en Babydusj. Det har både vært stressende men også utrolig gøy ;o))

#babydusj #gaver #presanger #blogg

18 kommentarer

Siste innlegg