Virussjal no 2 er ferdig

Jeg fortalte for en stund siden at jeg hadde heklet et “virussjal” etter en video på YouTube. Garnet hadde jeg kjøpt hos EuroPris, og var en sort som var spesiallaget for dem. Det er et flerfarget garn, som fåes i mange nyanser. Du kan lese mer om forrige sjalet HER.

Ikke så mange dagene etter at jeg ble ferdig med det første sjalet begynte jeg på et nytt, samme mønster, samme garn men i en annen fargenyanse. Nemlig i lillafarger, som er en av favorittene. Nakken og skuldrene mine er ikke på topp, så jeg har tatt det veldig forsiktig å brukt god tid på dette. Jeg har kun heklet de dagene hvor jeg ikke har hatt så vondt, for jeg må være forsiktig. Det har i grunnen gått veldig bra.

I går kveld ble jeg ferdig med no 2, og jeg ble veldig fornøyd med det. Selve mønsteret er enkelt, og det er raskt å hekle. Sitter man et par timer på en kveld, så har man kommet ganske langt. I alle fall med dette garnet som er relativt tykt, og så har jeg brukt heklenål no 5.

#håndarbeide #hekle #sjal #virussjal #europris #garn #heklenål #lilla #fargevalg #blogg

16 kommentarer

Siste innlegg