Design by me

I går var Bestisen og jeg på Norges Varemesse Lillestrøm, på Design by me. Den messen holdes denne helgen, og vi valgte den første dagen å litt tidlig for ikke å gå rundt i kø.

Dette er en messe for de som driver med søm, strikking og hekling pluss litt andre ting.

Både Bestisen og jeg er glad i håndarbeide, hun strikking mens jeg er mer opptatt av hekling. Vi tenkte at vi kanskje skulle finne noe spennende garn, som vi kunne kjøpe.

Det «var» spennende garn å finne, men de jeg likte kostet over 200,- per nøste. Så mye penger er jeg ikke villig til å betale, for det ferdige arbeidet ville ha blitt alt for kostbart.

Jeg ble egentlig litt skuffet, for det var ikke så mange boder med garn som trodde det ville være. Hadde kanskje ønsket at noen av de gode gamle garn sortene også hadde vært representert der.

En hyggelig ting var jo at jeg traff en av kusinene mine, Diana, som jeg ikke hadde sett på veldig lenge. Det ble et veldig kort møte, men allikevel hyggelig.

Fant denne lekre håndarbeidsvesken på messen, og jeg bare måtte ha den. Den er i filt og er håndlaget av kvinner i Nepal, betalt av Lovely Planet. Den er allerede blitt fylt opp av mitt siste prosjekt, juleduker til stuen ;o))

#messe #norgesvaremesse #designbyme #lillestrøm #håndarbeid #søm #strikke #hekle #veske #blogg

22 kommentarer

Siste innlegg