Starter uka med trening

Om ikke lenge skal jeg ut av døra for å dra bort for å trene, og i dag kjennes ikke kroppen så aller verst så jeg ser egentlig fram til å få brukt den litt. Når jeg sier “aller verst” så mener jeg almentilstanden, for nakken og skuldrene er jo ikke helt på topp. I går våknet jeg til hodepine og feber, men den var mer eller mindre borte innen jeg la meg å jeg har ikke kjent noe nå på morgenen.

Kanskje dagen i dag er da jeg skal utfordre meg selv, og prøve noen nye apparater som jeg ikke har turt å teste. Vi får se om hvordan kroppen reagerer på de faste først. 

Licensed from: RyanMcGuire pixabay.com

#trening #helse #øvelser #form #blogg

10 kommentarer
    1. En god start på uka det. Gikk en times tid i kveld ute og det var deilig. Det er mange som er ute og trener. Enten løper de, sykler de eller er det mange som går seg en tur.

    2. Er selvmord på dytt.no med jobben. Helt merkelig hvordan litt konkurranse kan gjøre en forskjell. Uansett viktig å være i aktivitet, enten det er med de vante apparatene eller nye. Stå på!

    3. Toini: Tusen takk ;o)) Treningen gikk veldig fint, men jeg tok nok i litt for hardt for nakken min slo seg helt vrang i går ettermiddag. Heldigvis er den bedre igjen i dag. Typisk meg.

    4. Helge: Ja det var ikke den verste starten det… Var litt slem med meg selv, og glemte mine begrensninger å fikk svi senere på ettermiddagen. Nå som jeg har fått skaffet meg noen gode joggesko, skal jeg også ut å gå litt tur ;o))

    5. Anonym: Tusen takk ;o)) Uten denne treningen to ganger i uken, er ikke kroppen min noe tess så det er nok “et must”. Det positive er jo at jeg stort sett har det bedre etter at treningen er ferdig, sliten men allikevel mer energi ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg