Sliten, men fornøyd

For ikke lenge siden kom jeg hjem fra ukas siste treningsøkt, og til tross for feber i kroppen så klarte jeg å komme meg igjennom alle øvelsene med glans. Noen av øvelsene som jeg av og til har store problemer med, gikk veldig greit i dag. En av de jeg syntes gikk over all forventning, er en øvelse hvor jeg trener på å komme meg ned på huk. Dette gjør jeg med hjelp av noen lange tau.

De gangene hvor jeg er ekstra stiv i kroppen, må jeg bruke en kasse å sitte på ettersom jeg ikke klarer å komme lenger ned enn det. Dette var ikke nødvendig i dag, og det føltes veldig godt ;o))

Licensed from: rob9040 pixabay.com

Jeg blir selvsagt veldig sliten etter en sånn treningsøkt, så nå har jeg plantet kroppen godt ned i godstolen. Må hvile kroppen litt innen jeg skal ut for å handle til helgen. Det er ikke så mye jeg trenger, men ettersom det er jeg som skal ha kreativ ettermiddag og kveld her hos meg på lørdag, må jeg handle inn litt ekstra.

Hvordan ser din fredag og helg ut, skal du gjøre noe spennende?

#trening #øvelser #helse #form #sliten #fornøyd #blogg

6 kommentarer
    1. Så deilig da! ja og du må ha en god helg! Vi skal ut å spise med en gjeng i morgen…gruer meg litt…for det er jo sent, og da er jeg sliten..men får hvile litt ekstra i morgen..hahah…nei..det går ikke, for vi har begynt omgjøring i huset her…så her skal alt forandres…hihih..men, får ta en sliten dag på søndag….

    2. Toini: Jammen måtte jeg ikke krype under dyna en dryg time for å hvile en stund, og det gjorde jammen godt. Det koselig å gå ut å spise, selv om man blir sliten etter, og få være litt sosial. Lykke til med omgjøringen ;o))

    3. hei! Så fint at du klarte trenings økta di med glans!
      I helgene har jeg vanligvis frivillig løpetrening på Lørdager og Sirkel trening på søndager.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg