Goooood morgen ;o))

I dag våknet jeg allerede klokken 07:30 og var lys våken, og følte meg ganske uthvilt. Jeg syntes nok at det var litt tidlig å stå opp, men da jeg ikke fikk sove igjen sto jeg like godt opp.  Kattene var ikke like våkne som det jeg var, og åpnet så vidt et øye der de lå, henholdsvis på skinnet på gulvet og opp i sofaen.

Nå har det gått noen timer, og dagen har begynt på ordentlig. Himmelen er knallblå og sola holder på å streve seg opp bak trekronene. Selv sitter jeg å kikker ut og nyter min aller første kaffekopp i mens jeg diskuterer med meg selv, om jeg skal dra på hagesenteret i dag eller om jeg skal vente til i morgen. Akkurat nå er det i morgen som drar det største lasset.
 

Licensed from: rihaij pixabay.com

Det er ikke ofte at dagen starter så fint, og med det mener jeg at kroppen er i sånn nogenlunde i god form. I dag er det en slik dag, og jeg skal nyte det fult ut

#søndag #morgen #fornøyd #iform #sol #høstmorgen #blogg

6 kommentarer
    1. Toini: Det skjer ikke så ofte, og da er det ekstra godt. Skal ta godt var på dagen.

      Dessverre gikk dagen fra topp til bånn, nå nettopp da jeg leste at kjære Kim Larsen hadde gått bort. Han har vært min favoritt siden 70 tallet.

    2. I dag sov vi litt lengre, og det var kjempegodt 🙂 Har nå hatt kaffeselskap i anledning mannen min sin bursdag, og kl.20.00 i kveld venter konsert med Øremazzørene og The Real Group 🙂 Gleder meg kjempemasse 🙂
      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg