En liten tur til Ulsrudvannet

Da jeg var ute å gikk tur i dag, tok jeg mer enn mislykkede selfiebilder. Det ble noen naturbilder fra Ulsrudvannet også. Det var nydelig vær ute så det var perfekt med en liten ettermiddagstur. Parkeringsplassen på oversiden av vannet var full av biler, så det var mange på tur i marka.

Før jeg dro hjemmefra hadde jeg hilst på et par livlige og glade hunder, og det var som om alle hundene jeg møtte på min vei merket det. Jeg var utrolig populær, og de ville bort å hilse på meg å snuse på buksebena mine og hendene min. Nå er ikke jeg redd for hunder så det var ikke noe problem ;o))

Nedenfor er et lite knippe av bildene jeg tok, ikke for mange for da blir du bare lei ;o))

Jeg la ut noen av bildene på Facebook, og da fortalte en tidligere engelsk kollega at han pleide å fiske der. Jeg har fortsatt pappas gamle fiskeutstyr, så kanskje jeg skal ta med meg det til neste sommer å prøve fiskelykken ;o))

#foto #fotografere #natur #tur #ulsrudvannet #hunder #hilse #blogg

14 kommentarer

Siste innlegg