Ikke som planlagt

Jeg har ikke kommet lenger enn til godstolen med kaffekoppen i dag…. Formen er ikke noe å skryte av i dag, så jeg holder på med gå sakte aksjon rundt i heimen… Jeg slet med stiv nakke og skuldre i går, og derfor bestemte jeg meg for å jobbe i dag i stedet. Det gikk dessverre ikke helt etter planen….

Etter at jeg hadde vært ute å gått i går, som i for seg var veldig deilig, så kjente jeg at nakken var stivere enn før turen. Om det var for at jeg hele tiden å bøyde meg ned for å fotografere, og spente muskler eller om det var noe annet vet jeg ikke. Litt oppgitt blir jeg jo når det går et par steg tilbake, men heldigvis spretter humøret ganske rask tilbake.

Ute er det en grå dag, i alle fall her i Oslo… Det ser ikke ut til at det skal regne, men tåka ligger lavt over Manglerud som jeg ser fra her jeg bor. Da er det veldig koselig å skru litt opp for varmen, og kose seg inne med kaffekoppen.

Ha en fin fredag….., snart er det helg ;o))

#au #vondt #smerter #nakke #skuldre #vær #grått #tåke #inne #blogg

16 kommentarer
    1. Jeg går på selvstyr om dagene, frøkna sover lenge og gubben er på jobb, og da blir dagen min til som ideene kommer, på godt og vondt. Godt du tar vare på deg selv, det er ikke like lett å planlegge dagen i morgen når helsa ikke vil delta på laget men heller sitte på benken.
      Ønsker deg en god og lun fredag

    2. en blir iallefall glad av å se dei fine koppane dine :=) og ellers må du ha god bedring,kroppen min spiller heller ikke på lag med meg,men jeg er jo hjemme så akkurat den biten slipper jeg å tenke på :=)

    3. Det er dessverre ikke alle dager som går som planlagt nei.
      Ikke godt med stiv nakke og vond skulder. Håper du bra fort, og god bedring med skulderen <3 🙂 Kjenner til dette, for jeg sliter jo med skulderbetennelse selv. Merker det ekstra godt nå som jeg går på krykker.
      Sitter selv i sofaen med foten på ei pute etter operasjonen i muskel- og achillesscenefestet. Skal belaste minst mulig i to uker, og jeg må bruke krykker i to uker. Kjedelig å være i ro, og jeg savner å trene. Det får jeg om under 2 uker 🙂
      Koser nå meg med å lese bøker, lese blader, høre på musikk, se TV og jeg har hatt besøk av to venninner som kom innom en tur på besøk 🙂
      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    4. Veronica Rona Thomassen: Jeg har lært meg Ã¥ lytte til kroppen, noe jeg ikke var flink til før… Det er vel derfor jeg er i denne situasjonen i dag, til dels. Litt frustrerende er det jo ikke kunne delta, nÃ¥r andre regner med at man skal være der. Lett Ã¥ fÃ¥ dÃ¥rlig samvittighet, selv om man ikke burde ha det.

      Ha en fin lørdag.

    5. fruensvilje.blogg .no: Tusen takk ;o)) Hihi, ja Mumi koppene blir man glad av. Mange fine motiver, som sender tankene til historiene man hørte som barn. Det er frustrerende nÃ¥r man ikke kan delta i noe man har lovet, om det er jobb eller en annen aktivitet. Kanskje det er en læring i seg selv, og godta at man ikke alltid orker…

      Det er litt bedre i dag, sÃ¥ jeg tror lørdagen ikke blir sÃ¥ altfor ille. Dessuten er det forventet at tvillingene skal se verden i dag, de vi hadde babydusj for. Vannet gikk i gÃ¥r uten at det skjedde noe, sÃ¥ nÃ¥ gÃ¥r vi alle Ã¥ venter…

    6. Toril sin hverdag med musikken: Tusen takk ;o)) Nei, når kroppen ikke er i godlune er det vanskelig å holde avtaler, jobb eller annen aktivitet. Jeg er heldigvis litt bedre igjen i dag ;o))

      Jeg sÃ¥ jo pÃ¥ Snap at du var blitt operert og blir passet pÃ¥ av pusekattene dine. Kan tenke meg det ikke er sÃ¥ greit Ã¥ gÃ¥ pÃ¥ krykker nÃ¥r armer eller skuldre ikke fungerer. Ikke sÃ¥ veldig mye annet Ã¥ gjøre enn Ã¥ ta det med ro, og kose deg…. Noe du gjør ;o))

      Riktig god bedring til deg, masse klemmer fra meg og mine pusekatter ;o))

    7. Toini: Ikke noe stas dette nei, og jeg var satt opp på noen arbeidsoppgaver som egentlig skulle vært ferdig denne uken. Jeg liker jo ikke at ting er ugjort, og kanskje andre må ta over det jeg skulle ha gjort.

      Litt bedre igjen i dag heldigvis, så lørdagen blir nok ikke så altfor ille ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg