VÃ¥knet tidlig i dag

Til tross for at nakken og skuldrene ikke var samarbeidsvillig i går når jeg la meg, så har jeg faktisk sovet utrolig godt i natt. Kan ha noe med den Ibux’n jeg tok før jeg dro dyna over meg…. Deilig var det nå i alle fall å få en god natt søvn, noe som ikke akkurat skjer hver natt.

Øyelokkene spratt opp før klokken 7 første gangen, men da syntes jeg nok at det var litt vel tidlig å stå opp. Så jeg snudde meg rundt og sovnet igjen en halvtime. Skjønte at jeg ikke kom til å få sove noe mer, så da sto jeg like godt opp. Ute var det skikkelig guffent vær, disig og masse vind. Så ikke på gradene da jeg sto opp, men nå kl 11 er det faktisk oppe på + 15,7C.

Licensed from: melkhagelslag pixabay.com

Som alltid på en lørdag, hvis jeg ikke har planer, hører jeg på Finn Bjelke og Popquiz. Han har flyttet over til Radio Vinyl, og da har også jeg gjort det. Vet de fortsetter med samme programmet på NRK, men det er jo ikke det samme uten Finn Bjelke. Kaffekoppen er fylt opp, og jeg er så klar til gjette på låtene…. Hehe, noen ganger er jeg verdensmester, men er vi ikke det alle sammen når vi sitter hjemme i vår egen stue ;o))

Jeg har som sagt ikke noe særlig planer for dagen, tar den som den kommer…. Min biologiske far Halvor fyller 85 år i dag, så jeg skal ringe ham å gratulerer han med dagen litt senere. Jeg burde vel egentlig ha vært der, men ikke mulig denne gangen.

Ha en fin lørdag formiddag folkens ;o))

#våken #oppe #form #høst #blåse #disig #popquiz #finnbjelke #radio #vinyl #far #bursdag #85år #blogg

12 kommentarer
    1. Kjempegodt at du bra selv med smertene, og håper lørdagen din har vært bra <3 🙂
      Nå for tiden ligger jeg på sofaen på stuen. Det er mye lettere for meg å legge opp foten min når jeg kjenner det presser pga at den er hoven. Våknet kl.05.00 i morgest med at Elvis lå på brystet og malte, Dixie mellom føttene, Hera lå i fotenden og Nadina lå på puta si i sofaen var på nippet til å ta et bilde av meg der jeg lå 🙂
      Smertene er jo alltid verst om natten.
      Ønsker deg en kjempefin lørdag <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Toril sin hverdag med musikken: Denne nattesøvnen gjorde veldig godt, og nå i kveld kjenner at jeg er i mye bedre form :o)) Ja, du får tar vare på deg selv å ta det med ro, sånn at du er oppe å hopper igjen å tilbake på trening om ikke alt for lang tid. Så koselig med pusene som passer på deg. Her er det bare Vinja som ligger i senga mi, og hun vil ligge i armkroken ;o))

      Kos deg videre med lørdagskvelden ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg