Hun stjeler stolen min..

Ingen av kattene mine har noen gang vært spesielt begeistret for å ligge i godstolen min… De har sine favorittplasser, i sofaen, på gulvet eller på senga mi, inntil nå. For ca 14 dager siden begynte Vinja å ligge i stolen min, og ikke noe galt i det hvis jeg ikke skal sitte der selv.

Som regel pleier hun å legge seg i stolen når jeg går å legger, men i det siste er det akkurat som om hun ligger på lur. Så fort jeg løfter baken fra stolen er hun der, hopper opp og legger seg godt til rette. Hun ligger så godt at jeg hater meg selv for å jage henne bort… Noen ganger får hun lov til å ligge der, og så finner jeg meg et annet sted å sitte ;o))

Her ligger frk godpus å håper på at mamsen ikke skal jage henne bort igjen…..

#katter #katt #vinja #vinjathecat #kos #godstolen #stjele #blogg

8 kommentarer
    1. Hun så kjempefornøyd du der hun ligger <3 🙂 Så kjempefin hun er <3 🙂
      Hos oss er det daglig at de tar plassen fra matmor og matfar, og da er de fornøyde ja 🙂 De har sine faste liggeplasser mine katter også 🙂
      Ønsker deg og pusene en kjempefin søndagskveld <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Toril sin hverdag med musikken: Ja Vinja koser seg storveis hun nÃ¥r hun overtar stolen min. Hun legger seg sÃ¥ godt til rette Ã¥ bare nyter. Akkurat nÃ¥ ligger hun i sofaen bak meg Ã¥ dormer, men sÃ¥ fort jeg reiser meg kommer hun nok Ã¥ overtar stolen…

      Ha en fortsatt fin mandag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg