En god dag!

Da jeg våknet til morran i dag å åpnet øynene, kjente jeg at dette kom til å bli en ganske god dag. De siste dagenes plager hadde roet seg betraktelig. Jeg har sovet veldig godt i natt, noe som ikke alltid hører til det vanlige… Jeg lå en stund å strakk på meg innen jeg smøg meg ut av senga…. ;o))

Jeg har ikke så mange sånne dager så denne skal virkelig nytes til det fulle ;o))

Licensed from: richardadams pixabay.com

Ute var det en disig og tåkete dag da jeg sto opp, men nå klokken 11:30 er tåken på veg bort og det kan se ut som om vi skal få sol. Ettersom kroppen var så i godlune, satte jeg inn turboen å fikk ryddet opp litt her og der samt fikk unna oppvasken jeg bare lukket øynene til i går ettermiddag. Jeg har fortsatt ingen vaskemaskin, så det må jeg være selv og da hender det at jeg streiker litt sånn innimellom, hihi!

Nå har jeg satt meg godt til rette i godstolen med kaffekoppen, og radioen stilt inn på Radio Vinyl og Finn Bjelke’s Pop Quiz. Det er noe jeg bare må ha med meg på lørdagen, hvis jeg da er hjemme ;o))

Håper dere alle får en fin lørdag ;o))

#morgen #lørdag #god #opplagt #radiovinyl #finnbjelke #popquiz #radio #musikk #konkurranse #blogg

10 kommentarer

Siste innlegg