Starter dagen på kjøkkenet

For meg er det å sitte på kjøkkenet på lørdags formiddagen og høre på Finn Bjelke’s Pop Quiz, en perfekt start på dagen. Det blir ikke helt det samme uten, syntes jeg! Selvsagt kan jeg jo ALT her jeg sitter med kaffekoppen, hehehe!!

Status på forkjølelsen er vel at det ble et steg tilbake i går. Det tok på å være på jobben, selv om det bare var 4 timer men jeg kom meg igjennom. Da jeg gikk hjem verket kroppen ikke bare pga feber, men også pga nakken og skuldrene. Det er vel på sånne dager at det kan være litt vanskelig å se positivt på det. Noe jeg vel heller ikke helt klarte i går… I dag er det heller ikke akkurat strålende, men etter en febernedsettende begynner kroppen igjen å fungere.

cup of coffee
Licensed from: Yellowj / yayimages.com

Til tross for en relativt dårlig form må jeg ut med saksa å beklippe noen busker og rydde i bedene mine. Tar jeg det med ro, så skal det nok gå ganske greit tenker jeg. Må bare passe på at jeg kler på meg akkurat passe med tøy, ikke for mye bare nok at jeg holder meg varm.

Vet det høres helt sykt å gå ut å drive med hagearbeid når formen ikke er på topp, men hvis jeg ikke får gjort det nå så er det ikke sikkert at jeg får gjort det. Plutselig er frosten og snøen der, og da er det litt sent.

Ha en fin lørdag da folkens ;o))

#lørdag #helse #forkjølet #feber #jobb #popquiz #radio #hagearbeide #blogg

12 kommentarer
    1. Hanne Beate: Jeg tror nok ikke det blir vinter enda, men jeg må innrømme at det satte et lite støkk i meg å se snøen blåse rundt hushjørnene… Det varte ikke lenge dette snøfallet, så jeg kom meg ut av døra å fikk ryddet opp ganske bra ;o))

    2. Ja det kjennes nok på kroppen å gå på jobb når man ikke er på topp..men håper det ikke satt deg mye tilbake..og at du blir bedre…Tja…du rakk kanskje litt hagearbeid før snøen kom?? hihih..Ble bare litt snøfall her…og la seg ikke…så dette var vel bare første prøve på snøen…hihih

    3. litt hagearbeid gjør nok bare godt,sliter selv med skallebank i dag,gikk en tur alikavel,for legen sa til meg en gang att ingen blir syke av litt frisk luft :=) så kan du slappe helt av i kveld og vite att nå kan vinteren bare komme når det kommer til hagen :=)

    4. Toini: Jeg gikk ut etter snøfallet, når sola kom tilbake og fikk ryddet ganske bra ;o)) Jeg kjenner på kroppen at det ikke har vært noen gode dager, men det kommer seg ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg