Det gjorde både vondt og godt

Det har vært en stund siden jeg var å trente, så jeg gruet meg litt da jeg dro bort på formiddagen i dag. Kroppen min har jo ikke akkurat vært så samarbeidsvillig den siste tiden. Det verker både her og der, så det å motivere seg til å trene var ikke lett. Utrolig nok kom jeg meg avgårde, selv om det føltes som om jeg slepte bena bortover.

Jeg gjorde ikke alle øvelsene mine, men prøvde meg på noen nye… Syntes ikke det gikk så veldig bra, men jeg kom meg da igjennom dem på et vis. Det gjorde både vondt og godt å trene i dag, men jeg ble ekstremt sliten. Jeg hadde egentlig planer om å kjøre ned de gamle kjelene mine til Fretex i dag, men jeg orker ikke å løfte på esken så jeg får den ut i bilen. De må bare vente til over helgen.

Licensed from: ArtCoreStudios pixabay.com

Nå sitter jeg langt ned i godstolen med bena på krakken, med varm kaffe i koppen, tv’n på Apple tv og balkongdøra på gløtt sånn at kattene kan løpe ut og inn. Det er ikke noe i veien med energien deres… Akkurat nå er de så aktive at det skulle tro de hadde ADHD, hihi!

Ute er det grått, tåkete og det regner jevnt og trutt, noe det har gjort helt siden jeg sto opp i dag. Da er det godt å kose seg inne.

#helse #trening #øvelser #vondt #godt #sliten #hvile #blogg

16 kommentarer
    1. Ingen har vondt av litt trening. Men det skal gjøre litt vondt men det er deilig og kjenne svetten renne. Det er uten tvil deilig etterpÃ¥ nÃ¥r man kan slappe av i en stol. Var hos tannlegen i dag, med bedøvelse er det ikke sÃ¥ vondt men bare guffent. Men etter 1 time i stolen med masse rart i kjeften var det godt og bli ferdig. Men slapp ikke ut før jeg hadde betalt over 1800 kroner. Enda bra at jeg ikke er der hver uke – neste gang er 21 januar. Har gangvask denne uka men har utsatt det noen dager pÃ¥ grunn av vond rygg, men jeg mÃ¥ bare ta det i dag eller i morgen. Ha en fin kveld.

    2. Helge: Det er ikke billig å gå til tannlegen dessverre, noe jeg vet fra erfaring. Jeg har brukt et 5 siffret beløp på å få orden på tennene mine, sukk. Vondt kan jeg ikke påstå at det er lenger, og det er veldig greit ;o))

      Vi trenger alle å trene i mindre og større grad, for det å bare sitte i godstolen har ingen god effekt. Det som gjør at det er vanskelig å motivere seg til å trene, er at jeg har vondt innen jeg går til treningsstudioet. Fredagens treningsøkt gjorde godt allikevel etter at jeg hadde fått hvilt meg en stund ;o)) Ha en fortsatt fin søndagskveld.

    3. Victoria Larsen: Tusen takk ;o)) Trening er litt som olje på tannhjulene, og som du sier så blir heldigvis bedre i lengden. Dessverre for meg er jeg nødt til å trene, for har jeg opphold som nå blir jeg mye verre igjen. Ha en fin søndag ;o))

    4. karidansen: Tusen takk ;o)) Det krevde litt å motivere meg til å komme meg ut av døra, men glad jeg gjorde det. Jeg skulle ha vært ute å gått mye mer, men det har ikke blitt så mye av det dessverre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg