Mandag: Trening og velvære

I dag uuulte alarmen kl 8, og med litt ekstra viljekraft kom jeg meg opp av senga. Nakken var like stiv i dag som i går, og jeg startet med hodepine men heldigvis ikke like ille som i går. Jeg kom meg bort å fikk trent, og da begynte det å slippe litte granne. Når jeg kom hjem hadde jeg en time til en rask dusj og skifte, før jeg måtte avgårde igjen.

Det var noen uker siden fotsingene mine hadde blitt dullet og stelt med, og i dag var det tid for en time med ren velvære. Jeg nyter det totalt hver eneste gang ;o)) Bare å sitte i med fotsingene i det varme vannet når jeg kommer, får meg til å slappe helt av. Så avsluttes det med massasje av føttene og leggene, noe som gjør at jeg føler at jeg går på skyer når jeg forlater salongen. 

Det var også meningen at jeg skulle til hudpleie hos en av de andre i begynnelsen av desember, men jeg fikk vite i dag at hun hadde vært utsatt for en alvorlig ulykke. Det vil si at hun ikke kommer tilbake igjen dette året. Håper at hun snart er på bena igjen og uten noe varig mén.

#helse #velvære #nytelse #føtter #blogg

12 kommentarer

Siste innlegg