Ã…rene gÃ¥r….

I dag for 18 år siden, på formiddagen, døde den snille gode pappan min på Ullevål sykehus.
Han var ikke alene, mamma og jeg satt på hver side av sengen og holdt han i hånden.
Det var ikke noe dramatikk, ikke noen kamp, han sovnet stille inn etter hvert som
kroppen sluttet å fungere.

Jeg var glad i begge foreldrene mine, men var nok pappajente så savnet var og er stort.
Han var min klippe, og stilte alltid opp hvis han kunne når jeg eller noen andre
trengte hjelp til noe.

Pappa var godt likt av alle, og det var ikke bare mamma og jeg som savne(r)t han. Fortsatt
prater folk om han, og hvordan han var. Det varmer langt inn i hjertet.

Uansett hvor gammel jeg blir, så kommer jeg alltid til å savne ham

Dette er et av de siste bildene som ble tatt av ham… Her er han på tur til Danmark med mamma, og noen gode venner ;o))

Her sammen med mamma og familiens første bil, en Vauxhall.

Om litt skal jeg dra ned på gravlunden for å tenne lys for han, noe som har blitt en tradisjon ;o))


#pappa #minner #død #savn #blogg

12 kommentarer
    1. Det var en elegant far du hadde og fin bil han kjørte. Mange miner strømmer på å det er fint at man har bilder. Hva arbeidet din far med? Her er det klesvask i maskinen, etter det skal jeg ut en tur. Ha en fin dag.

    2. Helge: Tusen takk <3 Han var stolt av den bilen ;o)) Pappa har arbeidet for Oslo Sporveier det meste av tiden, startet som konduktør på bytrikken, så ble han vognfører på t-banen. Etter er hjerteinnfarkt satt han i billettluken en stund, og inntil han gikk i pensjon hadde han ansvaret for å holde orden på alle banene i Oslo. Har så mange fine og gode minner, som er fine å hente fram å tenke på når savnet blir som størst.

      Kos deg med klesvasken og resten av lørdagen ;o))

    3. Veronica Rona Thomassen: Ja han var en staut kar, som var nøye med seg selv. Elsket grilldressen, men ville aldri bli sett i den på butikken, hehe!

      Savnet er der alltid, ikke sterkt som i begynnelsen, men det er der. Man blir likesom ikke for gammel for den <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg