I dag er det 27 år siden

Da nyhetene meldte om at Freddie Mercury døde på denne dagen for 27 år siden, ble jeg helt satt ut. Jeg var i sjokk, og kunne ikke fatte at det jeg hørte var sant. At ting ikke sto bra til med ham, kunne man jo se på bildene og videoer som ble postet, men allikevel var det helt uvirkelig at han skulle være død.

Tror aldri at jeg har blitt så trist og lei meg over at en artist og musiker døde. Jeg husker at jeg gråt og var helt utrøstelig og ville ikke snakke med noen resten av kvelden. 

Queen og Freddie var mine store favoritter, og jeg hørte ekstremt mye på dem. Freddie var en sånn karismatisk og sjarmerende person, som jeg ble fasinert av. Ikke forelsket sånn at jeg lå dagdrømte meg bort, nei bare veldig opptatt av ham.

I dag er det altså gått 27 år siden han døde, men han er like stor og populær som da han levde. Jeg må med hånden på hjerte si, at det hender jeg fortsatt får en tåre i øyekroken når jeg hører han synge eller ser en video av ham.

#savn #tap #musikk #idol #freddiemercury #trist #helt #27år #død #minne #blogg

6 kommentarer
    1. Du har kanskje vært hemmelig forelsket i han du da..hihihi..jeg har aldri hatt sÃ¥nt forhold til noe musikere…eller skuespillere…Men er jo trist om de dør sÃ¥ alt for tidlig…Vet ikke hvor gammel han var..men trist for deg uansett tenker jeg..

    2. Toini: Kanskje jeg var litt forelska i han <3 allikevel ;o)) Han var bare 46 år da han døde, og hadde han levet ville han ha vært 73 år. Ja det er veldig trist, men han levde livet sitt til det fulle og hvis jeg ikke husker feil sa han vel en gang at han ikke angret på noen ting.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg