Status skrapekalendere

Da har jeg skrapet meg igjennom 17 luker på mine skrapekalendere. De store gevinstene har uteblitt, som forventet, men det har dukket opp småpremier med jevne mellomrom.

I dag skrapet jeg fram en ny 20,- kroning, og per i dag mangler jeg 170,- på at alle har betalt seg. Det er ikke dårlig det, for tidligere har det ofte vært sånn at ingen av dem har betalt seg. Om jeg når målet om full inntjening vet jeg ikke, men nå øyner jeg et håp 😊

For den observante så er ikke bilde fra i dag….

#skrape #kalender #jul #forhåpning # spenning #blogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg