Å for ein strålande morgon 😊

Man kan jo ikke annet enn å bli i godt humør når man drar opp rullgardinen, og sola er på veg opp fra en skyfri himmel. Gradestokken viser vårtemperatur på + 6C, og fuglene kvitrer utenfor. Jeg kjente at jeg ble glad i hele kroppen av å se det flotte været. 

Med det samme kattene skjønte at mamsen var våken og var i ferd med å stå opp kom de begge mjauende inn på soverommet. Da de hadde konstatert at mamsen, altså jeg, var kommet meg i stående stilling, løp de bort til balkongdøren å stirret på meg med bedende øyne. De ville begge to ut for å hilse en ny dag velkommen 😻😻


Til tross for mitt gode humør, så er ikke alt bare fryd og gammen. Jeg har fortsatt feber i kroppen og en stiv nakke som ikke er veldig samarbeidsvillig. Derfor valgte jeg å være hjemme en dag til, for å prøve å være klar til en jobbedag i morgen i stedet.  Jeg velger å ikke la plagene ta overhånd i dag, og la de ødelegge humøret. BASTA!!

#glad #fornøyd #vårlig #sol #varmegrader #onsdag #blogg

15 kommentarer
    1. Fortsatt god bedring. 🙂 Er seigliva disse basseluskene som herjer blant folket nå. Jeg har ei datter som har ligget rett ut i ei uke, og ho legger seg aldri ned. Yngstejenta hennes på to havna på sykehuset, men det var også bare en virus. Her i huset har vi sluppet unna dette, enn så lenge. Men det hjelper med sol og fint vær, uansett om en skal noe eller ei.

      1. Tusen takk 😊 Mange er sjuke om dagen, noe jeg fikk høre da jeg var tilbake sånn halvpjusk i går. Onsdagen var det kun ei på jobb, og resten lå med nesa i været med feber. Jeg sliter fortsatt så jeg tar livet litt med ro om dagen.

    2. Slike morgener er bare kjempeherlige 🙂 Vi hadde slike morgener vi også når vi hadde kuldeperioden 🙂 Kjempefint å se ut når man våknet til sol og blå himmel 🙂

      Det er meldt varmere her, og det har regnet i hele går kveld og i natt. Nå er det is- og holkeføre. Bare å ta på pigger.

      God bedring, og ta godt vare på deg selv <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk 😊 Ja når man våkner til en slik da, er det vanskelig å ikke bli i godt humør 😊 Det har i grunnen fortsatt å være fint og mildt vær, og det er noe jeg setter pris på. I dag er det litt grått nå på morgenen, men det er varmegrader så jeg klager ikke.

      2. Tusen takk 😊 Ja når man våkner til en slik da, er det vanskelig å ikke bli i godt humør 😊 Det har i grunnen fortsatt å være fint og mildt vær, og det er noe jeg setter pris på. I dag er det litt grått nå på morgenen, men det er varmegrader så jeg klager ikke.

    3. Det skifter fort. Det var veldig deilig en stund i dag men tror det er veldig lokalt. Leste at pÃ¥ Bygdøy gikk det fra minus 2 til +8 pÃ¥ en time, sÃ¥ det hjelper men det kan enda komme snø. Men tror det er veldig lite som kommer hvis det kommer. NÃ¥ har jeg vaska badet sÃ¥ nÃ¥ tenkte jeg skulle lese litt før jeg gÃ¥r en tur. I gÃ¥r sÃ¥ skaffe jeg boka “Innleid og underbetalt – undercover i et arbeidsliv uten rettigheter” av James Bloodworth. Det er en dokumentarbok som JB skrev etter at han jobba 6 mÃ¥neder undercover i noen av Storbritannias utmattende jobber. Boka har skapt debatt og avslører at det er mye rart. Det er slike bøker jeg liker. Ha en fin kveld.

      1. Ja været skifter hele tiden det, men nå har det vært bra noen dager og det har holdt seg på plussiden som jeg liker. Litt i grått i dag fredag, men man vet aldri om det snur seg. Den boken du nevner høres veldig interessant ut. Fortell gjerne hva du syntes om boka, når du har lest den ferdig. Ha en fin fredag 😊

      1. Tusen takk 😊 Det å våkne opp til en sånn dag gjør noe med både kropp og sinn, og jeg nyter det virkelig. Det har holdt seg på plussiden på temperaturen også de siste dagene, noe som kroppen min er veldig fornøyd med. Ha en fin fredag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg